2789
عنوان

انقدر عصبانیم ک...

254 بازدید | 19 پست

معمولا خیلی ارومم

خیلی

ولی الان بد حرصی ام دلیلی ام نداره

طوری ک میخوام با یکی دعوا کنم ب مامان بابام عصبانی میشم با اینک میدونم کاربدیه ولی دست خودم‌نیست بعدش زود عذرخواهی میکنم

نمیدونم چمه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

جمله خشم از کبر خیزد از تکبر پاک شو

گر نخواهی کبر را رو بی تکبر خاک شو


مولانای-جان#  

💚خدای من دستم را بگیر که لحظه ای بی تو تمام میشوم💚❤مولانای جان من ❤حضرت عشق ❤ تو  بیشتر از یک شاعر زبان "احساسات" منی ❤🤎دنیا همه هیچ و اهل دنیا همه هیچ ای هیچ برای هیچ بر هیچ مپیچ🤎🧡چشم تو خواب می رود یا که تو ناز میکنی ؟🧡 💜در من بدمی من زنده شوم یک جان چه بود صد جان منی💜💙ای زندگی،تن و توانم همه تو 🌊جانی و دلی ای دل و جانم همه تو ! تو هستی من شدی از آنی همه من .... من نیست شدم در تو از آنم همه تو !💙💚جان را چه خوشی باشد بی صحبت جانانه؟💚💛نیست نشان زندگی تا نرسد نشان تو...!💛  🖤دوستدارشما:مولانای جان🖤

عزیزم منم گاهی اینجوری میشم

سعی کن خودتو یه جوره دیگه ای خالی کنی

من معمولا به نوشتن پناه میارم..توی کاغذ حرصمو خالی میکنم..آب خوردن هم خیلی موثره برای کاهش عصبانیت

و وقتایی که اینجوری میشم میرم تو اتاق چون من یهو سره بقیه خالی میکنم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز