2777
2789

    

میبخشی و نمی‌بخشم!  می‌خوانی و نمی‌خوانم!         معبوداا...    امشبُ  آنگونه  برایم  رقم  بزن  که در  شأن خداییِ    توست نه در حدِ  بندگیِ  من                                               و خدایی که به شدّت کافیست🙏                                       

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

[QUOTE=175613994]     [/QUخخخ خوب میخوام لاغرا کمک کنم تپل شن

خخخخ 

ول کنید بابا 

ولله لاغری هم واس سلامتی بهتره‌ هم زیبایی

میبخشی و نمی‌بخشم!  می‌خوانی و نمی‌خوانم!         معبوداا...    امشبُ  آنگونه  برایم  رقم  بزن  که در  شأن خداییِ    توست نه در حدِ  بندگیِ  من                                               و خدایی که به شدّت کافیست🙏                                       
لاغر خوبه ن لاغر مردنی

خخخخ 

لاغر مردنی  

دور از جانت‌ 

برو دکتر تغذیه 

میبخشی و نمی‌بخشم!  می‌خوانی و نمی‌خوانم!         معبوداا...    امشبُ  آنگونه  برایم  رقم  بزن  که در  شأن خداییِ    توست نه در حدِ  بندگیِ  من                                               و خدایی که به شدّت کافیست🙏                                       

اوناایی ک دوس دارن چاق شن هزینه ای دیگه نکنن قرص گین اپ بخرم بیشتر عطاریا دارن تو یه قوطیه شص تا قرصه هشتاد پولشه دو دوره مصرف کردین ب وزن دلخواهتون ک رسیدین قطع کنین

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز