2777
2789
عنوان

کیست مویی

1375 بازدید | 18 پست

پایین کمرم ی حفره ب وجود اومده به ی کیست آبسه مانند روغن سیاه ی مدت زدم خیلی خوب شد ولی الان بازم ترشح داره من دوبار هم عمل کردم ولی نمیخوام این بار جراحی کنم کسایی ک تجربه دارن بگن میگن تخم تباشیر و کتان خیلی خوبه یکی تز دوستام استفاده کرده خیلی نتیجه گرفته 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چطوری هست  ازش همون بار اولم که زد چرک میومد؟ برای من اینطور شده ولی چرک و هیچی نمیاد فقط باد ...

گاهی چیزی میاد ازش برای منم اول باد کرده بود نه اگه عمل نشه چیزی نمیشه من بار اول تا ی سال صبر کردم رفتم عمل بار دوم هم ریشه اولی مونده بود باز عمل این بار دیگه ن میزم 

من عنبر نسارا دود کردم خشک شد الان ۶ماهه در نیومده بزار داخل یه لیوان استیل دهانه ی لیوان و بزار روش تا تموم شه من خودم هرسال در میومد الان دوسال در نیومده

بدی هات خوبی هاتو از یادم برد 

آره سه چهار تا دستمال پر اومد آخرشم پر خون شد ولی دوباره فرداش پر میشد کیسته تا چند روز باید بزاری تا خشک بشه برای من اندازه ی یه گردو بود

بدی هات خوبی هاتو از یادم برد 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز