2777
2789
عنوان

چرا

18 بازدید | 1 پست

من چرا انقد زشتم .‌... دارم ب خاهرام و دوستام حسودیم میشه ..‌‌‌ خیلی از خودم متنفرم .‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ... شماها چیکار می‌کنین ک خوشگل میشین ؟؟

مادر بزرگم همیشه میگ .‌.. هر چقد با دیگران خوب باشی بدی میبینی ولی بر عکسش هر چقد بد باشی همیشه بهت خوبی میکنن .... واقعا راس میگه 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

نذر72شمع

نننااا | 26 ثانیه پیش

عاشق شدم

یورن | 38 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز