2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چه زیبا🍎دستت دردنکنه عروس خانوم🤍

دَر سَرَم دُختَرِ پیری عَصَبی میرَقصَد🎭شَهر بَر رویِ سَرِ مَن عَرَبی میرَقصَد🎈این جَهان با هَمه یِ دَغدَغه هایَش دارَد🪁رویِ یِک جُمجُمه یِ یِک وَجَبی میرَقصَد🌪

خسته نباشید

خیلی زیبا خوش بگذره

امانت دارِ چادرِ خاکیِ مادرم زهرا(س)♥آنان که علی را خدا پندارند، کفرش به کنار عجب خدایی دارند:)))قسمت میدهم آقا به آوینی و تهرانی و چمران،جدایم مکن از لشگر خوبان، ز سیّد علیِ خامنه ای رهبرِ خوبان:) در جاده انقلاب روی تابلو نوشته: جاده لغزنده است، دشمنان مشغول کارند ، با دنده لَج حرکت نکنید دیر رسیدن به مقام بهتر از نرسیدن به امام است ، سرعت بیشتر از سرعت ولایت فقیه نباشد ، اگر پشتیبان ولایت نیستید کمربند دشمن را هم نبندید ، با وضو وارد شوید جاده مطهر به خون شهداست...الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایته علی ابن ابي طالب(ع) من روضه تورا شنیدم و زنده ام هنوز..این رسم عاشقی نبود خاک برسرم"یا ابوالفضل العباس" ما گم شدگانیم که اندر خمِ دنیا، تنها هنر ماست که مجنونِ حسینیم.. در بندِ کسی باش که در بندِ حسین است:) شکستم، شکستی، شکستند دلِ مهدی را.. و این قصه هنوز ادامه دارد   ترک گناه دل آقا رو شاد میکنه بیا تا گناه نکنیم به نیت تعجیل در ظهورش و به رسم رفاقت گناه نکنیم:) به خاطر دلِ عزیزِ فاطمه... کاش من همه بودم، با همه دهان ها طُ را صدا میزدم:)) شیرین تر از این شور ندیدم همه عمر، شوری که خدا در دلم افکنده حسین است(صلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز