2777
2789

سلام دوستان من ملونا خریدم امروز برای بار اول استفاده کردم 

وقتی به زیرش دست میزنم حس میکنم کاملا باز نشده مثلا یه خورده انحنا داره طبیعیه؟چیکار باید کنم؟

 در حال کم کردن وزن💪💪💪وزن اولیه ۹۷   هدف ۷۵   هدف اول ۹۵✅هدف دوم ۹۰ ✅ هدف سوم ۸۵✅هدف چهارم ۸۰🔒هدف پنجم ۷۵🔒 خدایا شکرت😍😍😍

یعنی ممکنه نشتی بشه؟ 

عروس خانوما با قوم شوهر مهربون باشین✋😂. خواهر شوهرا با عروس هاتون دوست باشین☺️ این دنیا دو روزه، گذشت کن تا خدا هم ازت بگذره. جاری های محترممممم انقد حسودی همو نکنید😆دیگه چیزی به ذهنم نرسید تا نصیحتی دوباره به درود🌹

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یعنی ممکنه نشتی بشه؟ 

نمی دونم والا چون بار اوله میگم شاید بلد نیستم

 در حال کم کردن وزن💪💪💪وزن اولیه ۹۷   هدف ۷۵   هدف اول ۹۵✅هدف دوم ۹۰ ✅ هدف سوم ۸۵✅هدف چهارم ۸۰🔒هدف پنجم ۷۵🔒 خدایا شکرت😍😍😍

مبارکه بله طبیعی هست ماههای اول پد هم بذار اگر نشتی نداش یعنی خوب گذاشتی

ممنونم عزیزم😘

 در حال کم کردن وزن💪💪💪وزن اولیه ۹۷   هدف ۷۵   هدف اول ۹۵✅هدف دوم ۹۰ ✅ هدف سوم ۸۵✅هدف چهارم ۸۰🔒هدف پنجم ۷۵🔒 خدایا شکرت😍😍😍

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز