2777
2789

باطناب

😂نمیخوام پز بدم، تحقیرتون کنم، سرکوفت بزنم،یا اینکه مایه‌داریمو به رختون بکشم،ولی جاتون خالی الان یه نیمرو خوردم با نون سنگک!!.😂!.◊🤓دو توصیه خیلی مهم:اول اینکه : هیچ وقت به انتخاب های همسرتان نخندید؛ شما یکی از آنها هستید.دوم اینکه : هیچ وقت به انتخاب های خودتان افتخار نکنید؛ همسرتان یکی از آنهاست.😉

قرص برنج راحت بدون درد

اینقدر دوست دارم شوهر ایندم پلیس نیروانتظامی (مخصوصاموادمخدد)باشه از اون پلیسا که قد بلندی دارن هیکلین بازوهای بزرگی دارن و چشم ابرومشکین ته ریش دارن  و باهمه مغرورن و اخمو فقط با خانوادشون مهربونن😎یه صلوات بفرستین همینطور که میخوام بشه فرهنگیانم قبول شم.ریپلای کنید شادشم♥️😻

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پاشونمازبخون😎

💔همسرم💔جای توزیرخروارهاخاک نیست بلکه کنارمن هست کنارمنی ک عاشقانه تورودوست داشتم ودوست دارم و دوست خواهم داشت😔        💔همه کسم💔توازپیشم پرکشیدی ورفتی واکنون من ماندم و آینده ای پرازدرد😔
الا بذکرالله تطمن القلوب.بخدا توکل کن عزیز بخودش بسپار ومطمئن باش کمکت میکنه و شیطان از خودت دور کن

کم آوردم دیگ کاش میتونستم برگردم به ده سال پیش زندگیمو دوباره بسازم

شاید باید بیشتر از همه خودت دوست داشته باشی❤

😐😐😐😐مرسی واقعا 

خب سوال پرسیدی من بهترین راهو گفتم. هم مرگش قطعیه هم درد نداره

اینقدر دوست دارم شوهر ایندم پلیس نیروانتظامی (مخصوصاموادمخدد)باشه از اون پلیسا که قد بلندی دارن هیکلین بازوهای بزرگی دارن و چشم ابرومشکین ته ریش دارن  و باهمه مغرورن و اخمو فقط با خانوادشون مهربونن😎یه صلوات بفرستین همینطور که میخوام بشه فرهنگیانم قبول شم.ریپلای کنید شادشم♥️😻
😐خودکشی کار ادمای ضعیف و داغونه..راحت ترین کار تو برخورد با مشکلات اینه که خودتو بکشی.بمون و بجنگ💪 ...

میدونم نمیتونم خودکشی کنم و مجبورم ادامه بدم 😔


شاید باید بیشتر از همه خودت دوست داشته باشی❤

خب سوال پرسیدی من بهترین راهو گفتم. هم مرگش قطعیه هم درد نداره

مطمعنی درد نداره ؟؟؟!!!



من بلوچم زبانم بلوچی لباسم بلوچی فرهنگم بلوچی وطنم ایران مکران بلوچستاااان 😍افتخارم اهل سنتم😍بااحترام درخواست دوستی پذیرفته نمیشود❌کاری داشتین تاپیکام درخدمتتونم

کم آوردم دیگ کاش میتونستم برگردم به ده سال پیش زندگیمو دوباره بسازم

هروقت شروع کنی میتونی نگاهتون عوض کن شکر گذار داشته هات باش که شاید آرزوی خیلیهاس حالت و خوب میکنه نداشته هات و بخدا بسپار و بخواه اگه صلاح بهت بده

خب سوال پرسیدی من بهترین راهو گفتم. هم مرگش قطعیه هم درد نداره

شاید یکی مثل من اتیشش اون لحظه تند بود و این کارو کرد

واقعا جون ادما براتون مهم نیست

اگر درک نمیکنید شرایطمو حداقل نمک نپاشید 

شاید باید بیشتر از همه خودت دوست داشته باشی❤

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

راسته یا نه

fxlog | 35 ثانیه پیش

اخه چرا 🥲

چخهhooy | 5 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز