2789
عنوان

عکس

74 بازدید | 2 پست

من با یکی دو ساله تو رابطم سرش چن‌ سال پیش ضربه خورده هی بیمارستان میره میاد برا همین دس نگه داشتیم تا کامل خوب شد بیاد جلو ولی الان لخته تو سرش مونده و دکتر میگه احتماله اینکه چشاشو کور کنه هست از یه طرفم کلی خواستگار دارم‌و تحت فشارم شما جای من باشین چیکار میکنین😭

برو دنبال زندگیت لطفا از سر دلسوزی باهاش نمون الان تموم کنی خیلی بهتره تا بعد عقد پشیمون شی

1400/1/18 دومین فندوق مامان خوش اومدی تو دلم ... 1400/4/9 هلنا قشنگ من دخمل نازم .... یه مامان شاد و پر انرژی که جز شادی و خوشحالی و آرامش پسرم چیز دیگه ای مهم نیست ... خونه بهم ریخته مرتب میشه چای سرد شده رو میشه عوض کرد غذای یخ کرده رو میشه داغش کرد ظرفای نشسته بالاخره شسته میشن اما هیچوقت بچه هامون دیگه ۱ساله یا ۲ساله یا ۳ساله یا ........‌ نمیشن پس از لحظه به لحظه بزرگ شدنش لذت میبرم و سخت نمیگیرم ... پسر کوچولوی من مامان عاشقته  

خب وقتی میدونی اینجوریه نمیشه ک برای ازدواج روش حساب کرد .ازدواج کن برو تا موقعیت داری 

💕 تو💕 آمدی و من فهمیدم ؛ وقتی یکی هست ک دوستت دارد زندگی زیباتر میشود💏 ...شروع ورزش 8 آبان 1401 ....وزن ۷۰ 😓  ب امید خوش اندام شدن 🙂   من  باید بتونم اونجوری ک دوسدارم لباس بپوشم اون لباس خوشکلای توی کمد منتظرن ک من دوباره بپوشمشون و لذت ببرم و تو اون آینه قدی خودمو ببینم و ذوق کنم 

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز