با دکترت مشورت کردی؟نظر دکترت چیه؟
ببین آی وی اف هیچ چیز دردناکی نداره من دو بار شدم هزینشم اگه به نتیجه برسی ارزش داره چون در نهایت بچه ی خودت تو شکمته
اونی که میره جنین میگیره مشکلش تخمک و اسپرمه ولی تو اگه تخمک و اسپرمتون خوب باشه و محیط رحمت هم خوب باشه چه بهتر که جنین خودت انتقال بشه