نااازی مدیر استارتر عضویت: 1396/07/24 تعداد پست: 5569 عنوان فروش طلا 163 بازدید | 17 پست دوستان یه سه تا النگو دارم کادو بوده بنظرتون ارزش داره بفروشم برای وسایل خونه و عمل دماغ تلوزیونم ۳۲هس ۴۲ بگیرم و چندتا وسیله دیگه 👨👩👦👦 1399/11/11 | 04:34 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
fafalo عضویت: 1398/02/08 تعداد پست: 5549 اره چرا که نه کاری که حالتو خوب میکنه انجام بده عشقا واسه حاجتم یه صلوات بفرستید💕
نااازی مدیر استارتر عضویت: 1396/07/24 تعداد پست: 5569 اره چرا که نه کاری که حالتو خوب میکنه انجام بده وووی مرسی منتظر بودم یکی همینو بگه 😂 👨👩👦👦
نااازی مدیر استارتر عضویت: 1396/07/24 تعداد پست: 5569 تی وی نه وسایل مهم بله بینی بله چرا آخه تلوزیونم کوچیکه 👨👩👦👦
fafalo عضویت: 1398/02/08 تعداد پست: 5549 وووی مرسی منتظر بودم یکی همینو بگه 😂 😂😂 عشقا واسه حاجتم یه صلوات بفرستید💕
لنگه_کفش_صورتی۹۱ عضویت: 1399/08/25 تعداد پست: 3395 چرا آخه تلوزیونم کوچیکه اگه دو روز دیگه واسه یه قرون دو زار گیر نمی کنی و پس اندازای دیگه هم داری بکن. تجربه شو دارم😩
گنجشک__کوچولو عضویت: 1399/09/22 تعداد پست: 7153 اگه با این کار خوشحال میشی آره چون خودم برا خوشحالیم همه کار میکنم دختر شمالی🌿🌾 به هیچ عنوان درخواست دوستی قبول نمیکنم... کاربری دست دو نفره
صنم82 عضویت: 1398/06/24 تعداد پست: 18687 چرا آخه تلوزیونم کوچیکه واسه منم همینهخونت خیلی بزرگه؟ به چشم میات کوچیکی؟ اذیتی
نااازی مدیر استارتر عضویت: 1396/07/24 تعداد پست: 5569 اگه دو روز دیگه واسه یه قرون دو زار گیر نمی کنی و پس اندازای دیگه هم داری بکن. تجربه شو دارم😩 نه والا ندارم پس انداز اینم حرفیه 👨👩👦👦
نااازی مدیر استارتر عضویت: 1396/07/24 تعداد پست: 5569 واسه منم همینه خونت خیلی بزرگه؟ به چشم میات کوچیکی؟ اذیتی نه خونمون ۵۰ متره من که خودم دوسش دارم تلوزیونمون رو مامانم چون خواهرش بزرگ داره دلش میخواد 👨👩👦👦
لنگه_کفش_صورتی۹۱ عضویت: 1399/08/25 تعداد پست: 3395 نه والا ندارم پس انداز اینم حرفیه والا من تجربه خوبی ندارم....خو دانی عزیزم. برا میز و صندلی و وسایل خونه فروختم بعدا به قرض افتادم
لنگه_کفش_صورتی۹۱ عضویت: 1399/08/25 تعداد پست: 3395 والا من تجربه خوبی ندارم....خو دانی عزیزم. برا میز و صندلی و وسایل خونه فروختم بعدا به قرض افتادم&nb ... همیشه باید یه پس اندازی باشه...
**شاهدخت** عضویت: 1396/02/16 تعداد پست: 43308 برای دماغت آره ولی وسیله خونه شوهرت خرج کنهطلا پس انداز زن در دو چَشمِ من نِشین اِی آن که از من منتری 💖
نااازی مدیر استارتر عضویت: 1396/07/24 تعداد پست: 5569 والا من تجربه خوبی ندارم....خو دانی عزیزم. برا میز و صندلی و وسایل خونه فروختم بعدا به قرض افتادم&nb ... اره اینم هست یهو یه جا گیر میکنیم لازم میشع البته یه تک پوش باریک هم دارم اما اونو اصلا نمیفروشمم 👨👩👦👦