دوستان به نظرتون علت اینکه یه نفر خیلی خواستگار داره و یک نفر هیچی نداره چیه ؟؟؟
اخه من دوستم الان ۲۲ سالشه و تازه لیسانسشو گرفته و همین چند وقت پیش عقد کرده ، بعد مادرش با مادره من صمیمیه و وقتی با مادره من صحبت میکرد ، به مامانم میگفت هر ماه برای مونا (اسم دوستم) یه خواستگار میومد از سن ۱۷ سالگی تا الان.
ینی خواستگارایی که داشته به صورت رسمی میومدن خونشون ، تازه مثلا چنتاشون هم موقعیت های خوبی داشتن ولی فقط چون قدشون خیلی بلند نبوده دوستم قبول نکرده و وایساده تا با یه ادم قد بلند ازدواج کنه.
اخه دوستم خودش هم قدش خیلی بلنده توی خانما.
بعد مثلا خوده من که ۲۲ سالمه ، تا الان حتی یدونه هم خواستگار نداشتم ینی حتی مثلا تلفنی هم نبوده
با اینکه از نظر توی اجتماع بودن و اجتماعی بودن منو دوستم تقریبا یجور هستیم.
به خاطر همین میخواستم نظر شما رو هم بپرسم.