2777
2789

 مامانم و بابام چشمای فوق العاده تیره ای دارن من چشام سبزه یکی از داداشام آبی روشن و اونیکی سبز عسلی 😐

خدایا شکرت خدایا هزاران بار شکرت که منو لایق مادر بودن برای فرشته ای به اسم دختر دونستی 😍 دخترم عزیز ترینم از خدا میخوام کمکم کنه مادر خوبی برات باشم و منو پدرت انقدر بهت عشق بورزیم و ارزش قائل باشیم که نگی ای کاش پسر بودم پرنسسم منو پدرت عاشقتیم ❤

ارثیه و ژنتیک من مامانم همه دایی هام خاله ام تمام فامیلا مامانم چشم رنگی بودن ولی هیچکدوم از ما بچه ها چشم رنگی نشدیم ولی الان یکی از نوه های مامان بابام چشم هاش آبی شده🥰

( لینک داستان زندگیم ) اول از همه بگم جواب سوال پر تکرارتون رو! من مشاور نیستم ولی وقتی با کسی حرف میزنم که منو نمیشناسه اولین سوالش اینه که شما مشاوری؟!😜😁 ولی بر اساس مطالعات و تجربیاتم اگه بتونم کسی رو راهنمایی کنم حتما اینکارو میکنم و خوشحالم میشم👌🏻❤ اگر با هر نظر یا تاپیک من حال دلتون بهتر شد یا به نتیجه ای رسیدین برای عاقبت بخیریمون و اینکه زودتر به هم برسیم دعا کنید🙏🏻💚اگه بعد هر لبخندی خداروشکر نکردی! حق نداری بعد هر اشکی گله مندش باشی🙂🙃خدای قشنگ و مهربونم شکرت برای همه داشته ها و نداشته هام❤🤩😘

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من مامانم بابام داداشم چشم رنگین ولی چشم من رنگی نشد حالا شما با تخم دوزرده میخوای بچت چشم رنگی شه😐

وای مثل من  بابام ابی مامانم عسلی من چشام مشکی دراومد

اللهم صل علی محمد و آل محمد ❤️
 مامانم و بابام چشمای فوق العاده تیره ای دارن من چشام سبزه یکی از داداشام آبی روشن و اونیکی سبز ...



سبز عسلی نیست این رنگی میشه رنگ میشی منم چشمام همین رنگیه ولی جز رنگیا حساب نمیشه چون بیشتر عسلیه🥴😂

( لینک داستان زندگیم ) اول از همه بگم جواب سوال پر تکرارتون رو! من مشاور نیستم ولی وقتی با کسی حرف میزنم که منو نمیشناسه اولین سوالش اینه که شما مشاوری؟!😜😁 ولی بر اساس مطالعات و تجربیاتم اگه بتونم کسی رو راهنمایی کنم حتما اینکارو میکنم و خوشحالم میشم👌🏻❤ اگر با هر نظر یا تاپیک من حال دلتون بهتر شد یا به نتیجه ای رسیدین برای عاقبت بخیریمون و اینکه زودتر به هم برسیم دعا کنید🙏🏻💚اگه بعد هر لبخندی خداروشکر نکردی! حق نداری بعد هر اشکی گله مندش باشی🙂🙃خدای قشنگ و مهربونم شکرت برای همه داشته ها و نداشته هام❤🤩😘

عزیزم من خالم خورد چشم پسرش ابی شد 

اما تخم دو زرده خاص 

به مرغ پوست قورباغه میدن ی دونه تخم دو زرده میکنه اونو میگن تاثیر داره 

فرزندم خیلی منتظرت هستم جایت خیلی خالیست جای دستان کوچکت که میز زیر تلویزیونی را کثیف کنی،چهار دست و پا راه بروی و به همه جای خانه سر بزنی و آت و آشغال کشف کنی و در دهانت بگذاری حرفهای بامزه بزنی برای من و بابایت شعرهای دست و پاشکسته بخوانی . و وقتی من کمی از تو دور شوم برایم گریه کنی و من تو را در آغوش بگیرم ...و آنوقت تو با صدای زیبایت بگویی مادرخدایا این حرفها را نمی شود به کسی گفت همه به من می خندند و حتما می گویند آرزو به دل.ولی با تو راحتم خدایا حداقل اجازه ی این را دارم که فرزندم را تجسم کنم..😔                          خدايا تو بخواهي معجزه ميشود🙏🏻 لطفا بگید آمین🙏🏻😘
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

🤏

saliteh | -6 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز