2777
2789
عنوان

درمان کرونا

279 بازدید | 10 پست

بچها سلام 

این چند روزه کلی خبر ناراحت کننده رسید.. 

قوت اطرافیان و بازیگر و فوتبالیست و.. 


خیلی نگرانم 

من بیرون زیاد میرم بخاطل کارم. 


توروخدا بگید این کرونا لعنتی اگر بگیریم درمانی داره؟ 


ماسک میزنم ضد عفونی میکنم اما میگن ب این چیزام نیس 


الان اگر زبونم لال بگیریم چ کنیم؟ 

نری بیمارستان(کشتارگاه) همین 

و تنقیه روغن بنفشه رفیقم خانوادگی گرفتن و خوب شدن

لطفا مطالبی که درباره طب سنتی که چی بخورید و چی نخورید رو گذاشتم گوش نکنید بعضیاش اشتباه بوده 🥲                                               کسایی هم که انجام دادن واقعا ببخشید من قصدم خیر بود خیلی دوست داشتم به بقیه کمک کنم و یکم یاد گرفتم فکر کردم خیلی یاد گرفتم و همه چی تمومم🥲                                          🌸به بزرگی خودتون ببخشید🌸

عزیزم هیچی مثل داروی امام کاظم نیست هم برای پیشگیری که مثل واکسنه  هم برای درمان  سرچ کن اینجا خیلیا نتیجه گرفتند  منتها معتبرباشه دیگه ازفروشگاههای طب اسلامی اینترنتی  یانمایندگیهای طب اسلامی شهرتون  یاعطاریهای معتبر یا طرزتهیه شو تو نت سرچ کنید وخودتون درست کنید آسیابش فقط کمی سخته ودقیقا طبق دستور  یعنی برای پیشگیری هر۱۰شب یه بارآخرشب یه قاشق چایخوری بدون آب وتا۲ساعت بعدش هیچی حتی آب نخوری  و اگه برای درمانه هرشب تابهبودی کامل

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شما در صورت ابتلا به پزشک مراجعه کنید مصرف ویتامین دی و مخصوصا شیر رو به برنامه غذایی خودتون اضافه کنید در درمان کرونا طب سنتی و عدم مراجعه به موقع به پزشک خطرناکترین کارهای ممکن است

ویتامین سی رو هر روز استفاده کن. اگه مبتلا شدی مصرف لبنیات رو قطع کن. تجربه من و خانواده م این بود که با استفاده از شیر و ماست و... علائممون تشدید میشد اما وقتی قطعش کردیم بهتر شد شرایط. ما هیچکدوم دکتر نرفتیم اما اگه تنگی نفس و فشار قفسه سینه باشه باید خیلی سریع بری دکتر. من درد بدن، سردرد خیلی شدید و تب و از دست دادن حس بویایی داشتم

با یک فنجان چای هم میتوان مست شد اگر او که باید باشد، باشد

اگه یه عده نریزن سرم من یه دمنوش ترکیبی استفاده میکردم که تو اینستا به دمنوش چینی معروف شده بود. خیلی آرومم میکرد. من اصلا نمیگم کسی اونو بخوره ها چون من شرایط بدن شما رو نمیدونم و اون ترکیب هم محدودیت ها و رعایت هایی داره که باید ازش اطلاع داشته باشید و بعد تصمیم به استفاده بگیرید، اما به من، همسرم و پدر و مادرم خیلی کمک کرد.

با یک فنجان چای هم میتوان مست شد اگر او که باید باشد، باشد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز