بچها سلام
این چند روزه کلی خبر ناراحت کننده رسید..
قوت اطرافیان و بازیگر و فوتبالیست و..
خیلی نگرانم
من بیرون زیاد میرم بخاطل کارم.
توروخدا بگید این کرونا لعنتی اگر بگیریم درمانی داره؟
ماسک میزنم ضد عفونی میکنم اما میگن ب این چیزام نیس
الان اگر زبونم لال بگیریم چ کنیم؟