2777
2789
عنوان

سابقه سقط

199 بازدید | 26 پست

سلام دوستان عزیزم .من سه ماه نیم پیش سقط داشتم تو شش هفته ،الان میخوام دوباره اقدام کنم فقط ترس اینا دارم دوباره سقط بشه یا کلا حامله نشم وقتی بهش فکر میکنم ناامید میشم😔 دفعه پیش ماه اول اقدام باردار شدم .علت سقطمم دکتر میگفت  طبیعی خیلی ها اینجوری میشن اگه خدای نکرده تکرار شد باید بری  دوا درمون .نمیدونم چمه یه روز انقدر امیدوارم یه روزم خیییلی ناامیدم😔

منم بعد سقطم ماه دوم اقدام شد.نترس به امید خدا باردار میشی.دومی و من تا ماه پنجم خیلللللی مراعات کردم.به کسی هم نگفتم

کیا با وجود همه سختی هاش دوست دارن چهارتا بچه داشته باشن؟😄 ریپلای کنین همدیگه رو پیدا کنیم😃

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نه عزیزم نگران نباش  اکثر زنا بچه اولشون سقط میشه رو بچه دومت استراحت مطلق باش حموم هم خیلی کم برو فقط سرتو بشور به نظرم   مشکلی پیش نمیاد.   

فرزند من به دنیا اومد .   خدایا شادی بچه دار شدن سهم همه ماست . تورو به عظمتت قسم  دامن همه منتظران رو سبز کن .   

یه روز امیدوار و یه روز ناامید رو هستم ولی تو لحظه لحظه هایی که هست توکلم به خداست 

تو هم دلت رو به خدا بسپار انشاالله اتفاقی نمیفته ، اقدام می کنی و زود زودم مامان میشی😍

و خدایی که به شدت کافیست🧡💛💚

اصلا نگران نباش 

من ۵ هفته سقط داشتم ماه بعدش باردار شدم دوباره و دخترمم الان تو بغلمه 

توکلت به خدا باشه 

البته من سقطم اسیبی به رحمم نزده بود بخاطر هم بعدش صبر نکردم 

کاربر قدیمی فراموشکار 🤦‍♀  💞 الهی و ربی من لی غیرک 💞  

ببین نترس سقط چیز عجیب نیست هر دفعه هم قرار نیست تکرار بشه قسمت نبوده إن شاالله بسلامت دوباره باردار میشی و همه چیز هم عالی میشه مثل خیلیا من زیاد وارد نیستم اما اگه میتونی یه آزمایش ایمنی و انعقادی بگو ببین برات می‌نويسن یا نه؟ چون برای یه سقط فکر نکنم چون شرایط خاصی نداری فقط برای اینکه دیگه خیلی خیلی احتیاط کنی هزینه اش یکم زیاده  اما  پیشنهاد میدم مشورت کنی با دکتر بری انجام بدی یا نه و توکل کن به خدا خیلیا سقط داشتن الانم 4 5 تا بچه دارن همیشه قرار نیست یه اتفاق بیفته 

❤️اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم❤️
منم بعد سقطم ماه دوم اقدام شد.نترس به امید خدا باردار میشی.دومی و من تا ماه پنجم خیلللللی مراعات کرد ...

آره نباید به کسی بگم .اون سری فقط مامانم مادرشوهرم خواهرشوهرم گفتم .گوشی هم شما گذاشتی کنار؟

آره نباید به کسی بگم .اون سری فقط مامانم مادرشوهرم خواهرشوهرم گفتم .گوشی هم شما گذاشتی کنار؟

کمش کردم.یه ساعت تو روز. بقیه ش حالت پرواز بوذ

کیا با وجود همه سختی هاش دوست دارن چهارتا بچه داشته باشن؟😄 ریپلای کنین همدیگه رو پیدا کنیم😃
اصلا نگران نباش  من ۵ هفته سقط داشتم ماه بعدش باردار شدم دوباره و دخترمم الان تو بغلمه  ...

من سقطم طیعی بود نرفتم بیمارستان .علت سقطتون چی بود؟از اول چطوری بود؟ من از اول بتام دیر اومد بالا

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  20 ساعت پیش
توسط   ۰۰۱۰  |  7 ساعت پیش