2777
2789
عنوان

بی عرضگی

96 بازدید | 2 پست

خسته شدم از دست خودم ، به پوچی رسیدم ، میخوام خودمو خلاص کنم

یه ادم بی عرضه بی لیاقت ، دستو پا چلفتی 

یکی رو ک میبینم فوت میکنه اگه جون باشه تا چن وقت عذاب وجدان دارم ک طرف سن و سال جون فوت شد حیف بود ولی من هنوز زندم اگه میشد من بمیرم اون زنده میموند خیلی بهتر بود من مقصرم 


با روانکاو صحبت کن اینجور حالات ببرمیگرده به طرحواره هایی که از بچگی باهات همراه بوده

اگر وسط بحث کردن دیدین دیگه ریپلای نکردم و پیامتون بی جواب موند بدونید که واقعا ارزش پاسخگویی و بحث ندارین🌹تنها زمان غروب خورشید اشعه بنفش به سطح صفر میرسد⛅یعنی میتوانی به نورش خیره شوی بدون آنکه چشمانت تار شود... تازه فایده هم دارد! 💜تو💜 غروب خورشید بودی که فایده کرد برای چشمایم...که خیره میشدم و برای لحظاتی از دیدنت لذت میبردمحال که آن غروب مه گرفته تمام شد و شب فرارسید در میان ستارگان می‌جویم صبرمیکنم تا طلوعی دیگربرای تو شاید ان هنگام آنجا نباشم شاید درمیان شب وستارگانش تمام شده باشم اما باز طلوع کن⛅💜این طلوع تو میتواند هرگز پایان نیابد و کسی جز من بخت دیدن ان نور کم رنگ لاجوردی را نداشته باشدچه زیبا تمام میشود دنیایی که غروبی از روی سعادت دیده باشد... "________❤️ همه ی من تا ابد این قلب از آن تو خواهد بود❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز