2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مزاج پایه اگه دم باشه طرف هیکلیه،لپاش همیشه گل میندازه و خوش اخلاق و خون گرمه

اگه سودا باشه خیلی لاغره موهاش خشکه خیلیم مقرراتیه هرچیم بخوره چاق نمیشه بیشترین پتانسیل افسردگیم مال این مزاجه و اکثرام باهوشن

اگه صفرا باشه اکثرا قداشون بلنده خیلیم واکنشین و خیلی فعالن 

اگرم بلغم باشه پوست سفید داره شکم داره تپلیه موهای لخت و روشنی داره

اینا مزاجای پایس اگه یه مزاج دیگه بهش غلبه کنه فرق میکنه

مزاج پایه اگه دم باشه طرف هیکلیه،لپاش همیشه گل میندازه و خوش اخلاق و خون گرمه اگه سودا باشه خیلی لا ...

من که دموی ام گرم و خشک

خدا جووووونم شکرت ❤️ بـخاطر تمام داده ها و نداده هات⁦❤️⁩ میشه واسه سلامتی مامانم و دخترم یه صلوات مهمونم کنی 🥺🤍 من به آینده امیدوارم ✨ 

مزاج پایه اگه دم باشه طرف هیکلیه،لپاش همیشه گل میندازه و خوش اخلاق و خون گرمه اگه سودا باشه خیلی لا ...

من قدم بلنده پوستم سفیده موهام میریزه هرچی میخورم چاق نمیشم وخیلی پرانرژیم.مزاج من کدوم میشه

دموی یعنی گرم و تر گرم و خشک صفراس

آره عزیزم راس میگی الان دیدم اشتباه تایپ کردم

https://uupload.ir/files/tf85_screenshot_۲۰۲۱۰۱۲۷-۲۲۳۸۳۰_gallery.jpg

خدا جووووونم شکرت ❤️ بـخاطر تمام داده ها و نداده هات⁦❤️⁩ میشه واسه سلامتی مامانم و دخترم یه صلوات مهمونم کنی 🥺🤍 من به آینده امیدوارم ✨ 

من قدم بلنده پوستم سفیده موهام میریزه هرچی میخورم چاق نمیشم وخیلی پرانرژیم.مزاج من کدوم میشه

من متخصص طب سنتی نیستم واسه تشخیص دقیق باید اونا بگن ولی ظاهرا میخوره مزاجت صفرا باشه ولی سودا بهت غلبه کرده که موهات داره میریزه

مزاج پایه اگه دم باشه طرف هیکلیه،لپاش همیشه گل میندازه و خوش اخلاق و خون گرمه اگه سودا باشه خیلی لا ...

چه مزاجی بهش غلبه کنه؟ چطور

میشه توضیح بدی

خدا جووووونم شکرت ❤️ بـخاطر تمام داده ها و نداده هات⁦❤️⁩ میشه واسه سلامتی مامانم و دخترم یه صلوات مهمونم کنی 🥺🤍 من به آینده امیدوارم ✨ 

من متخصص طب سنتی نیستم واسه تشخیص دقیق باید اونا بگن ولی ظاهرا میخوره مزاجت صفرا باشه ولی سودا بهت غ ...

الان بنظرت چیکارکنم درست شه پنج ساله ریزش مودارم قبلاچاق میشدم ولی دوساله انگارن انگارچون قدم بلنده لاغریم میزنه ب چشم

اگه خوراک آدم به یه سمت خاصی بره(یعنی یا زیادی گرمی بخوری یا زیادی سردی)یه مزاج خاص به آدم غلبه میکن ...

آهااا مرسی عزیزم🌹

خدا جووووونم شکرت ❤️ بـخاطر تمام داده ها و نداده هات⁦❤️⁩ میشه واسه سلامتی مامانم و دخترم یه صلوات مهمونم کنی 🥺🤍 من به آینده امیدوارم ✨ 

الان بنظرت چیکارکنم درست شه پنج ساله ریزش مودارم قبلاچاق میشدم ولی دوساله انگارن انگارچون قدم بلنده ...


اگه سودا غلبه کرده باشه باید گرمی بخوری تا از بین بره

 عطر رایحه گل بزنی

استرس و اضطراب زیاد نداشته باشی

چایی و قهوه و عدس و بادمجونم کلا بیخیال شی

ولی باز دارم میگم اگررر سودا غلبه کرده باشه

 حتما برو دکتر تا دقیق تشخیص بدن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز