بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
واقعا مراسم های ایرانی خیلی خیلی زیباتر از ولنتاین و... هستند همه با تاریخچه بسیار جذاب هستند ولی متاسفانه ماها جذب یک سری فرهنگ های غربی شدیم که ریشه و پایه پوچی دارند، البته این نظر شخص بنده هستش😇
برای سلامتی آقا امام زمان (عج) و همه بچه ها و آرامش هممون یه صلوات می فرستید... امیری حسین و نعم الامیر ...خیلی محتاج دعامhttps://www.ninisite.com/user/discussion/7b16c5cf-e0ef-4f6f-afc0-dd2b289a7568/niniyar