خستگی را زندگی کرده ام
میخواهم کمی هم زندگی را خسته کنم
گاهی دلم از هرچه آدمیست میگیرد
گاهی دلم دوکلمه حرف مهربانانه میخواهد
نه ب شکل دوستت دارم یا ب شکل بی تو میمیرم
ساده باشد مث دلتنگ نباش فردا روز دیگریست
بعضی حرف ها را نباید گفت
نبایدتقسیم کردباکسی
نباید گذاشت زخمش سرباز کند
باید بماند بین خودت دلت وچشم هایت
اندازه اش را
عمقش را
حجمش را
فقط خودت میدانی وبس
همینطوری دوست داشتم اینو برات بزارم
خدا ب دلت آرامش بده عزیزم❤️