نیکی6767 مدیر استارتر عضویت: 1398/12/05 تعداد پست: 5484 عنوان بارداری دوم 144 بازدید | 18 پست تازه فهمیدم باردارم حالا پسرمو میبینم بیشتر غصم میگیره بغض توی گلومه بارداری اولم اخراش سخت بود که زایمان زودرس شدم حال روحیم بهم خورده ولی جلوی بچم نشون نمیدم دارم دق میکنم 1399/11/05 | 00:27 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
نیکی6767 مدیر استارتر عضویت: 1398/12/05 تعداد پست: 5484 نمیتونم شاد باشم از بارداریم فقط شوهرم خوشحاله
masoumeh73 عضویت: 1399/10/10 تعداد پست: 4169 حالا که شده به فال نیک بگیر اگه امضامو میخونی بهم لطف کن و برای سلامتی تو دلیم یه صلوات مهمونم کن 😘منم از خدا میخوام آرزوهات برات خاطره بشن 🤗
samanehjon عضویت: 1397/02/04 تعداد پست: 7906 چرا؟ قرار نیست اینم سخت باشهتحت نظر دکتر باش ایشاالله سر موقع به سلامتی دنیا میاداسترس و ناراحتی خوب نیست، نعمت خداست شکر کن دعا کن به خوشی بگذره برات
مامان_سونیا1 عضویت: 1396/03/17 تعداد پست: 32556 سه سالو نیم خیلی خوبه کهمن الان دخترم ۵سالشه هر روز گریه میکنه خواهربرادر میخوام خداجون خودت نگهدار دخترنازم و پسرقشنگم باش❤️❤️
نیکی6767 مدیر استارتر عضویت: 1398/12/05 تعداد پست: 5484 چرا؟ قرار نیست اینم سخت باشه تحت نظر دکتر باش ایشاالله سر موقع به سلامتی دنیا میاد استرس و ناراحتی ... نمیدونم چطوری باید بپذیرمش همش نشستم یه جا خیره شدم
samanehjon عضویت: 1397/02/04 تعداد پست: 7906 نمیدونم چطوری باید بپذیرمش همش نشستم یه جا خیره شدم یکم زمان بگذره درست میشه
نیکی6767 مدیر استارتر عضویت: 1398/12/05 تعداد پست: 5484 خیلی خوبه که من الان دخترم ۵سالشه هر روز گریه میکنه خواهربرادر میخوام بچمم همش میگفت برین از تو پارک بیارین یا بخرین میگم اگه بیشتر براش وقت میذاشتم این حسو نداشت دیگه
آناهیتا۱۳۷۲ عضویت: 1396/10/05 تعداد پست: 1110 سه سالو نیم پسر من بادخترم یک سال ونیم اختلاف سنی دارنالان دخترم 4ماهشهمنم وقتی باردارشدم گفتم وااااای خدابه فریادم برسه ولی الان میبینم واقعا خداخیلی کمک میکنه. اونقدرها هم که میگفتن سخت هستسخت نیست واسه من خدایا مراقب پسرم باش
مامان_سونیا1 عضویت: 1396/03/17 تعداد پست: 32556 بچمم همش میگفت برین از تو پارک بیارین یا بخرین میگم اگه بیشتر براش وقت میذاشتم این حسو نداشت دیگه&nb ... نه بابا بچه دلش بچه میخواد حالا تو صبح تا شب باهاش بازی کنی وقت بذاری براش بچه نمیشه خداجون خودت نگهدار دخترنازم و پسرقشنگم باش❤️❤️
نیکی6767 مدیر استارتر عضویت: 1398/12/05 تعداد پست: 5484 پسر من بادخترم یک سال ونیم اختلاف سنی دارن الان دخترم 4ماهشه منم وقتی باردارشدم گفتم وااااای خد ... دوتا بچه سخت نیست؟
samanehjon عضویت: 1397/02/04 تعداد پست: 7906 بچمم همش میگفت برین از تو پارک بیارین یا بخرین میگم اگه بیشتر براش وقت میذاشتم این حسو نداشت دیگه&nb ... نه اصلا اینطور نیست، به وقت گذاشتن نیست این یه نیازهبه همبازی و همسن و دوست و رفیق نیاز دارههرچقدم شماباهاش بازی کنی جای خواهر یا برادرو نمیده براش
نیکی6767 مدیر استارتر عضویت: 1398/12/05 تعداد پست: 5484 نه اصلا اینطور نیست، به وقت گذاشتن نیست این یه نیازه به همبازی و همسن و دوست و رفیق نیاز داره هرچق ... بعد میگم بزرگ بشه بگه کاش تک فرزند بودم هزار جور فکر میاد تو سرم نمیدونم