2777
2789
عنوان

قسمت!!!

103 بازدید | 9 پست

شب بخیررر🖤

چند روزیه ک عزیز ترین کسمو از دست دادم، ینی الان تو بدترین حالت ممکنیم😢 ینی همش خودخوری میکنم میگم چرا باید ایطور میشد همینجور الکی الکی پرکشیدو رفت😔

هی میگم چرا خدا ی رحمی نکرد، اصن اون دنیا چجوره؟ وجود داره اصن؟! کلا ایمانم کم شده اصن نمیدونم چطور باید کنار بیام😭 از این زورم میاد ک بابام سنی نداشت اخه نه سابقه بیماریی هیچی اصن صحیح سالم

هی میگن تقدیرش این بوده ینی چی آخه😢

قران ذکر صلوات میخونم ولی ...

پ ن: برای شادی روح بابام ی صلوات بفرستید ممنون میشم🌹🙏





نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اللهم صل علی محمد وال محمد

خدا رحمتش کنه زمان مشکلت رو حل میکنه آروم تر میشی

خدایا چرا هر چی صدات میکنم صدام بهت نمیرسه باهام قهری من که جز تو کسی رو ندارم اگه تو دستم رو نگیری توبهم توجه نکنی من به کجا پناه ببرم خدایا بیشتر از توانم امتحانم میکنی دیگه طاقتم تموم شده نمیکشم مگه نمیگن خدا یه دری رو ببنده در دیگه ای رو باز میکنه چرا همه درات به روم بسته است خدا جز تو پناهی ندارم پناهم باش دستم رو بگیر منو محکم تو بغلت بگیر خدایااااااااااااااآااااااااااااااااااااااااااااااا.😪😪😪😭😭😭😭😭😭😭 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز