mmmiiiiinnnnaaaa مدیر استارتر عضویت: 1399/11/04 تعداد پست: 38 عنوان A51 یا not9 pro 159 بازدید | 29 پست شیاعومی یا سامسونگ کدومو بگیرم دوستانی ک شیاعومی نوت۹ پرو دارند و راضین لطفا بیان 1399/11/04 | 19:01 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
sarire عضویت: 1398/09/16 تعداد پست: 125903 سامسونگ بعضیارو نمیشه قانع کرد باید به نفهمیشون احترام گذاشت... 👈🏻یسری از آدما علاوه بر اینکه بیشعورن،به بیشعور بودنشونم افتخار میکنن👉🏻
نانیسا عضویت: 1399/09/10 تعداد پست: 3192 سامسونگ شک نکن 🌸میشه برای نی نی دار شدن من هم یه صلوات بفرستی؟❤🌸رب لا تذرنی فرداً و انتَ خیر الوارثین❤💖
annsherlly00 عضویت: 1399/03/24 تعداد پست: 15938 A51 اگه امضامو دیدی واسم دعا کن به حاجتم برسم یه صلوات واسم بفرست❤😘😍
سمانه_جوون عضویت: 1399/10/18 تعداد پست: 331 https://www.ninisite.com/discussion/topicبچه ها لطفاگزارش بزنید هرکی زد لایک کنه بخدا براش آیت الکرسی میخونم
گلللی عضویت: 1399/08/27 تعداد پست: 4922 من دقیقا بین همینا مونده بودمA51 گرفتمدو هفته پیش گرفتم ۹ تومن الان شدم ۶ تومن😢😢😢
raha_moon عضویت: 1399/10/14 تعداد پست: 3664 وای منم بین این دو راهی هستم فرزند ایران و جان فدای میهن🦁🌞