2777
2789
عنوان

بچه ام دختره👧👧👧👧

508 بازدید | 54 پست

از اول بارداری همه میگفتن بچه ات پسره  

امروز آنومالی اسکن داشتم گفت بچه ات دختره  

وای باورم نمیشه  

لطفا نی نی منو یه صلوات مهمون کنید مهربونا  

بسلامتی😍😍😍

یه بیداری دقیقا عین یه کابوس،مثل گشتن تو تاریکی و بی فانوس،میچرخم تو حباب انتظار تو،مثل ماهی و تنگ و وهم اقیانوس....زندگیم سوخت ...جسد آرزوهام مونده روی دستم...خوشبحالت زندگی کردی💔ولی من نه نتونستم😔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مبارکه به سلامتی😁😁

هر وقت بخاطر حرف درستی که زدی، بهت گفتن اراذل اوباش آیه ی 27 سوره ی هود رو بخون که به حضرت نوح (ع) گفتن :"..... وَمَا نَرَاكَ اتَّبَعَكَ إِلَّا الَّذِينَ هُمْ أَرَاذِلُنَا بَادِيَ الرَّأْيِ وَمَا نَرَىٰ لَكُمْ عَلَيْنَا مِنْ فَضْلٍ بَلْ نَظُنُّكُمْ كَاذِبِينَ"----->.... ما کسایی که از تو تبعیت کردن رو جزو اراذل (انسان های پست) میدونیم و شما برتری نسبت به ما ندارید بلکه فکر می‌کنیم دروغگو هستید 🌹🐤شش ماهم که بود مادرم بخاطر شغلش مجبور شد منو بذاره مهد کودک، برای همین خانه داری رو انتخاب کردم💛 💐خدای مجازی همون خدای دنیای حقیقی هست منتهی کسایی که یه عمری بخاطر حرف مردم خوب بودن اینجا که ناشناس میشن تمام پرده های حیا رو میدَرَند.... 💐صبر اینه که توی سختی از حالت پیش مردم شکایت نکنی،خدا بدش میاد لیسانس دارم و مطالعه میکنم ولی خانه دار بودن رو انتخاب کردم، هدفم تربیت بچه ام هست 🐣🌺 و علت حضورم اینجا اینه که بازخورد کارهام و تجربیاتم رو ببینم 🌺

مبارکه

سونوی غربالگری اول چی گفت؟

میشه بگی تب و گر گرفتی مخصوصن شبا داشتی؟

به شما ربطی نداره من کی ازدواج میکنم🙄به شما ربطی نداره من کی بچه دار میشم🙄به شما ربطی نداره جنسیت بچه من چیه🙄به شما ربطی نداره من‌دلم دختر میخواد یا پسر🙄به شما ربطی نداره من بچه دوم میارم یا نه🙄به شما ربطی نداره اسم بچه ی من خوبه یا بد🙄به شما ربطی نداره چرا طلاق گرفتم🙄به شما ربطی نداره من چی میپوشم🙄 اینه توالت مردم نباشید! اگه چاق شدن،لاغر شدن،پیر شدن یا هر چی شاید باورتون نشه ولی توالتشون اینه‌ داره و لازم نیست شما جیزی بگی😏توی تاپیک هام تجربه شخصی خودم از کنترول تنبلی تخمدان رو نوشتم.کاش ما ایرانیا یاد بگیریم خونه زن حامله و زنی که بچه تا ۳ سال داره نریم🙄ما زنا باید یاد بگیریم خیانت به ذات ادم برمیگرده نه رفت امد با سایر خانم ها😑اینجا ۹۰ درصد زنا توهم دارن که همه عالم و ادم دنبال شوهراشونن😏مال خودت تحفه😐.یک زن مدرن و موفق در این دوران  چندین نقش‌داره:۱.زن بودن ۲.فرزند بودن  ۳.همسر بودن ۴.مادر بودن  ۵.شاغل بودن  ۶.محصل بودن... وقتی میام نی نی سایت میبینم زنان مملکتم هیچ تغییری نسبت به دهه های ۲۰‌و ۳۰ نکردن!!! با همون طرز فکر ،با همون رفتار،‌با همون برخورد،با همون عقل،با همون‌عادات،با همون خرافات.،همون ‌خود کم‌بینی، همون وسیله برای مردان،همون زنان علیه زنان......فقط یه برچسپ فوق لیسانس خوردن و لباساشون عوض ‌شده..تو نی نی سایت اگه عروس مظلومی نباشی یعنی دریده ای..اخه اینجا همه عادت کردن برده باشن‌،،پس‌ فقط ‌برده های‌ سربزیر تایید میشن...تاپیک‌های جنسی مخصوصن اونایی که رخت و خواب پهن میکنن فورن گزارش میزنم چون اینجا سایت پ..نیست ،ما هم ماما تشخیص بکارت نیستیم...بچه ببینم‌تو سایت گزارش‌ میزنم..چون جاش اینجا نیست

عزیزممممم ب سلامتی 

انشاءلله سالم بدنیا بیاد 

بچه دختر چراغ خونس

[[پسر گلم خوش اومدی به زندگیم😍..با اینکه یکم‌عجله داشتی و چند هفته زودتر به دنیا اومدی ولی بازم قدمت روی چشمام 😍❤من به قربونت برم پسر خوشگلم😍 ]]  کاربر چندبار ترکیده😹 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز