دوستان من یه دوستی دارم که ۲۴ سالشه
و حدودا ۸ ساله که با هم دوست شدیم ینی اول مادرامون با هم دوست بودن بعد هم ما با هم دوست شدیم ، بعد این دوست من پدرش اعتیاد داشته و البته این مساله رو فقط من و مادرم میدونیم چون صمیمی هستیم باهاشون ینی یه وقتایی مادره و دختره شب میومدن خونه ما میخوابیدن.
پدرش اعتیاد داشته به مواد مخدر و الکل و پدرش حدودا ۵ سال پیش فوت کرد .
بعد این دوست من یک برادری هم داره که اون برادره ازش بزرگتره و برادره خونه مادربزرگ مادریشون زندگی میکنه کلا.
ینی برادرش از بچگی اونجا بزرگ شده ، از بس که این پدر دوستم دعوا راه مینداخت ، کلا پسرش رو فراری داد خونه مادربزرگش.
بعد اینم بگم که از نظر مالی مشکلی ندارن ینی وضع مالیشون خوبه.
اما مشکل اینجاست که این دوسته من کلا اصلا دختره شادی نیست ینی هر دفعه ما اینو دیدیم همش ناراحته و به زور میخنده و وضع درسیشم خیلی خوب نبوده هیچوقت و به زور دانشگاه قبول شد و به زور هم دانشگاهش رو تموم کرد.
میخواستم ببینم به نظر شما چجوری میشه همچین کسی رو خوشحالش کرد واقعاااا ؟؟