2777
2789
فردا میرم تو نوزده هفته . ۱/۸ ml بقایای هماتوم

عزیزم‌نگران‌نباش منم داشتم خدا رو شکر خوب شد من از اول داشتم بزرگ‌هم بود افتادم به لکه بینی و خونریزی خفیف رفتم سونو گفت داره دفع میشه که تو اومالی که ۱۸ هفته و ۵ روزم بود گفت کامل دفع شده

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم انشاءالله بچه هامون سالم بدنیا میاد بحق سه ساله امام حسین

انشاالله به حق علی عزیزم برای سلامتی نی نیت حمد و صلوات خوندم

با خدا باش و پادشاهی کن⁦❤️⁩ لا حول ولا قوة الا بالله العلی العظیم ❤️خدایا مراقب میوه ی دلم مراقب زهرام و باباش باش... آمین❤️❤️
عزیزم‌نگران‌نباش منم داشتم خدا رو شکر خوب شد من از اول داشتم بزرگ‌هم بود افتادم به لکه بینی و خونریز ...

من اصن لکه بینی و خونریزی ندارم. گفت بقایاش مونده. مال شما چقدر بود؟ خداروشکر که خوب شدین.

مال من از هشت هفتگی هستش ولی دکترم دوازده به بعد دارو داد الان هجده هفتم هنوز خوب نشده کامل اخه چرا😭

با خدا باش و پادشاهی کن⁦❤️⁩ لا حول ولا قوة الا بالله العلی العظیم ❤️خدایا مراقب میوه ی دلم مراقب زهرام و باباش باش... آمین❤️❤️
من اصن لکه بینی و خونریزی ندارم. گفت بقایاش مونده. مال شما چقدر بود؟ خداروشکر که خوب شدین. مال من ا ...

عزیزم‌نگران‌نباش اصلا یا دفع میشه یا جذب میشه هماتوم اصلا نگرانی نداره . برای من ۲۸ در ۱۳ میلی متر 

عزیزم‌نگران‌نباش اصلا یا دفع میشه یا جذب میشه هماتوم اصلا نگرانی نداره . برای من ۲۸ در ۱۳ میلی متر&n ...

خداروشکر که خوب شدی عزیزم. ۱.۸ ml یعنی چقدره؟

با خدا باش و پادشاهی کن⁦❤️⁩ لا حول ولا قوة الا بالله العلی العظیم ❤️خدایا مراقب میوه ی دلم مراقب زهرام و باباش باش... آمین❤️❤️
یعنی به ۲ میلی ترسیده برای من بزرگ تر بود گلم اصلا نگران نباش

واییی مطمعنی ؟؟؟؟؟معمطنی میلیمتره سانت نیست؟؟؟ خداروشکر خوب شدی برای منم دعا کن

با خدا باش و پادشاهی کن⁦❤️⁩ لا حول ولا قوة الا بالله العلی العظیم ❤️خدایا مراقب میوه ی دلم مراقب زهرام و باباش باش... آمین❤️❤️
اره دیگه عزیزم فک کنم همون ml متره دیگه اصلا اخه نگرانی نداره بعد خودش زده میلی متر

آره خودش زده ml  1.8

با خدا باش و پادشاهی کن⁦❤️⁩ لا حول ولا قوة الا بالله العلی العظیم ❤️خدایا مراقب میوه ی دلم مراقب زهرام و باباش باش... آمین❤️❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792