2777
2789
عنوان

بیبی چک زدم

| مشاهده متن کامل بحث + 1156 بازدید | 151 پست
مال من بتام صب روز چهارم موعد بالای۲۰۰هست مال من به نظرت چیه؟

الان چند هفتته دکتر گفت بتات خوبه؟

وقتی فهمیدم باردارم خیلی خوش حال شدم مثل همه خانوما ، ولی این حس وقتی دو برابر شد که فهمیدم یه انسان از جنس خودم تو دلم دارم، مثل خودم لطیف، احساساتی، مثل همه دخترای این سرزمین مهربون، من خوش حالم که یه دختر تو دلم دارم، که وقتی به دنیا بیاد موهای طلایی رنگشو براش خرگوشی میبندم، وقتی اولین بار بهم بگه مامان همون جا میمیرم و زنده میشم وقتی اولین بار مقنعه سرش کنه و بره مدرسه من با ذوق نکاهش میکنم، وقتی یه دختر موفق تو جامعه باشه من به خودم افتخار میکنم، دلوین عزیزم، تو اومدی تو زندگیم که بشی همه چیزم، دختر داشتن حس متفاوتیه، و مامان یه دختر بودن متفاوت تر❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

۲ روز مونده نزن میخوره تو ذوقت ها  ایشالا بارداری😍

نمیدونم پری ی دل میگ نزن ی دل میگ بزن😐😂😂😂وای میگم‌نزنم بهتره خدایی ....ایشالا عزیزم

یکی توی دلمه فرق داره باهمه❤https://harfeto.timefriend.net/16274179851352
اره الان یکم کمتر شده ولی موقع خواب خیلی تیر میکشه هنوزم درد پریودی دارم پوستم خیلی خشک شده😐موه ...

من زیر شکمم پدرمو دراورده خیلی هم میترسم اخه😐😭

وقتی فهمیدم باردارم خیلی خوش حال شدم مثل همه خانوما ، ولی این حس وقتی دو برابر شد که فهمیدم یه انسان از جنس خودم تو دلم دارم، مثل خودم لطیف، احساساتی، مثل همه دخترای این سرزمین مهربون، من خوش حالم که یه دختر تو دلم دارم، که وقتی به دنیا بیاد موهای طلایی رنگشو براش خرگوشی میبندم، وقتی اولین بار بهم بگه مامان همون جا میمیرم و زنده میشم وقتی اولین بار مقنعه سرش کنه و بره مدرسه من با ذوق نکاهش میکنم، وقتی یه دختر موفق تو جامعه باشه من به خودم افتخار میکنم، دلوین عزیزم، تو اومدی تو زندگیم که بشی همه چیزم، دختر داشتن حس متفاوتیه، و مامان یه دختر بودن متفاوت تر❤
حقيقا نميدونم    

😂😂اشکال نداره من تنبلی تخمدان دارم این ماه دو سه روز بعد پربودیم ترشحات ژله ایم زیاد شده بود فک کردم شاید تخمک گزاریه همون روزا اقدام کردم بعدشم شوهرم شهرستان تا دو سه روز پیش.خخخ با این تفاسیر امیدوارم باردار باشم😂

نمیدونم پری ی دل میگ نزن ی دل میگ بزن😐😂😂😂وای میگم‌نزنم بهتره خدایی ....ایشالا عزیزم

نزن دختر نزن بزار حداقل روز موعد

وقتی فهمیدم باردارم خیلی خوش حال شدم مثل همه خانوما ، ولی این حس وقتی دو برابر شد که فهمیدم یه انسان از جنس خودم تو دلم دارم، مثل خودم لطیف، احساساتی، مثل همه دخترای این سرزمین مهربون، من خوش حالم که یه دختر تو دلم دارم، که وقتی به دنیا بیاد موهای طلایی رنگشو براش خرگوشی میبندم، وقتی اولین بار بهم بگه مامان همون جا میمیرم و زنده میشم وقتی اولین بار مقنعه سرش کنه و بره مدرسه من با ذوق نکاهش میکنم، وقتی یه دختر موفق تو جامعه باشه من به خودم افتخار میکنم، دلوین عزیزم، تو اومدی تو زندگیم که بشی همه چیزم، دختر داشتن حس متفاوتیه، و مامان یه دختر بودن متفاوت تر❤
😂😂اشکال نداره من تنبلی تخمدان دارم این ماه دو سه روز بعد پربودیم ترشحات ژله ایم زیاد شده بود فک کر ...


ايشالله خيره خبرم كن حتما

اکانت منو یه خانوم دیگه باهم جابه جا شد!لطفا آقایون سایت درخواست ندن🎀

من زیر شکمم پدرمو دراورده خیلی هم میترسم اخه😐😭

نه طبیعیه من الان بارداری دوممه یکم کمتره دردم واسه اولی اونقدر زیاد بود شبا نمیتونستم بخوابم فکرمیکردم دارم نصف میشم😂

تا میتونی استراحت کن یکم بگذره دردا تموم میشن

سه ماه دوم بارداری اینقدررررر راحته فکرشم نمیکنی😂

نه طبیعیه من الان بارداری دوممه یکم کمتره دردم واسه اولی اونقدر زیاد بود شبا نمیتونستم بخوابم فکرمیک ...

عه دومی هستی خیالت راحت تره بس 

فعلا که من استرس قلبشو دارم 😐

وقتی فهمیدم باردارم خیلی خوش حال شدم مثل همه خانوما ، ولی این حس وقتی دو برابر شد که فهمیدم یه انسان از جنس خودم تو دلم دارم، مثل خودم لطیف، احساساتی، مثل همه دخترای این سرزمین مهربون، من خوش حالم که یه دختر تو دلم دارم، که وقتی به دنیا بیاد موهای طلایی رنگشو براش خرگوشی میبندم، وقتی اولین بار بهم بگه مامان همون جا میمیرم و زنده میشم وقتی اولین بار مقنعه سرش کنه و بره مدرسه من با ذوق نکاهش میکنم، وقتی یه دختر موفق تو جامعه باشه من به خودم افتخار میکنم، دلوین عزیزم، تو اومدی تو زندگیم که بشی همه چیزم، دختر داشتن حس متفاوتیه، و مامان یه دختر بودن متفاوت تر❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

فیلم زن وبچه

rose_catcher | 19 ثانیه پیش

ادم هرچی

یااس_کبود | 28 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز