2777
2789
عنوان

بیبی چک زدم

| مشاهده متن کامل بحث + 1156 بازدید | 151 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


یه ۶ روزی فکر کنم تیکرم جلوتره ۲۰ آذر آخرین پریودی بود ولی من ۹ آذرم پریود شدم ال دی خوردم حالم بد ...

تیکرت و اشتباه زدی بس اخه من ۲۲ اذرم 

توام زیر دلت تیر میکشه مخصوصا تخمدانا

وقتی فهمیدم باردارم خیلی خوش حال شدم مثل همه خانوما ، ولی این حس وقتی دو برابر شد که فهمیدم یه انسان از جنس خودم تو دلم دارم، مثل خودم لطیف، احساساتی، مثل همه دخترای این سرزمین مهربون، من خوش حالم که یه دختر تو دلم دارم، که وقتی به دنیا بیاد موهای طلایی رنگشو براش خرگوشی میبندم، وقتی اولین بار بهم بگه مامان همون جا میمیرم و زنده میشم وقتی اولین بار مقنعه سرش کنه و بره مدرسه من با ذوق نکاهش میکنم، وقتی یه دختر موفق تو جامعه باشه من به خودم افتخار میکنم، دلوین عزیزم، تو اومدی تو زندگیم که بشی همه چیزم، دختر داشتن حس متفاوتیه، و مامان یه دختر بودن متفاوت تر❤
مال من بتام صب روز چهارم موعد بالای۲۰۰هست مال من به نظرت چیه؟

بتا متا سر در نميارم ولي فكر كنم شما دختر بياري

اکانت منو یه خانوم دیگه باهم جابه جا شد!لطفا آقایون سایت درخواست ندن🎀

مگه اقدامی؟

اره🤕پری ...۴ ماهه کلی مشکل داشتم ک برطرف شد زیر نظر دکتر بودم ..دیگ‌فردا میخوام بی بی چک بزنم ۲ روز ب موعودم مونده اصلا طاقت ندارم😐😂😂ی حسی هم بهم میگ باردارم نمیدونم .....

یکی توی دلمه فرق داره باهمه❤https://harfeto.timefriend.net/16274179851352
مبارکه گلم بسلامتی دنیا بیاد 

مرسی گلم ایشالا💋

وقتی فهمیدم باردارم خیلی خوش حال شدم مثل همه خانوما ، ولی این حس وقتی دو برابر شد که فهمیدم یه انسان از جنس خودم تو دلم دارم، مثل خودم لطیف، احساساتی، مثل همه دخترای این سرزمین مهربون، من خوش حالم که یه دختر تو دلم دارم، که وقتی به دنیا بیاد موهای طلایی رنگشو براش خرگوشی میبندم، وقتی اولین بار بهم بگه مامان همون جا میمیرم و زنده میشم وقتی اولین بار مقنعه سرش کنه و بره مدرسه من با ذوق نکاهش میکنم، وقتی یه دختر موفق تو جامعه باشه من به خودم افتخار میکنم، دلوین عزیزم، تو اومدی تو زندگیم که بشی همه چیزم، دختر داشتن حس متفاوتیه، و مامان یه دختر بودن متفاوت تر❤
شما پسره كار به تيكرم ندارم

حستون میگه من بی بی بزارم مثبته؟ 

خدایا بابت همه چی شکرت🤲🏻 خدا رحمان و رحیم هست، به منم نی نی داده😍تو تاریخ400/02/24 بی بی چکم مثبت شد😍خدایا خودت نگهدار فندوقم باش میدونی که۲۳ماه منتظربودم،خدایا ازت میخام به بزرگی خودت هرکس مثل من منتظر معجزه از جانبت هست،به حق بزرگیت دلشو شاد کن،الهی آمین🤲🏻💐😘
اره🤕پری ...۴ ماهه کلی مشکل داشتم ک برطرف شد زیر نظر دکتر بودم ..دیگ‌فردا میخوام بی بی چک بزنم ۲ روز ...

۲ روز مونده نزن میخوره تو ذوقت ها 

ایشالا بارداری😍

وقتی فهمیدم باردارم خیلی خوش حال شدم مثل همه خانوما ، ولی این حس وقتی دو برابر شد که فهمیدم یه انسان از جنس خودم تو دلم دارم، مثل خودم لطیف، احساساتی، مثل همه دخترای این سرزمین مهربون، من خوش حالم که یه دختر تو دلم دارم، که وقتی به دنیا بیاد موهای طلایی رنگشو براش خرگوشی میبندم، وقتی اولین بار بهم بگه مامان همون جا میمیرم و زنده میشم وقتی اولین بار مقنعه سرش کنه و بره مدرسه من با ذوق نکاهش میکنم، وقتی یه دختر موفق تو جامعه باشه من به خودم افتخار میکنم، دلوین عزیزم، تو اومدی تو زندگیم که بشی همه چیزم، دختر داشتن حس متفاوتیه، و مامان یه دختر بودن متفاوت تر❤
تیکرت و اشتباه زدی بس اخه من ۲۲ اذرم  توام زیر دلت تیر میکشه مخصوصا تخمدانا

اره الان یکم کمتر شده ولی موقع خواب خیلی تیر میکشه هنوزم درد پریودی دارم


پوستم خیلی خشک شده😐موهام شدیدا میریزه اصلا اینطوری نبودم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز