2737
2739
عنوان

بالا کشیدن سینه بدون نیاز به جراحی

12416 بازدید | 7 پست

روش بالا کشیدن سینه با نخ

روش نخ گذاری آپتوس یکی از روش‌های بالا کشیدن سینه بدون نیاز به جراحی است. با این روش پوست سینه با استفاده از نخ به سمت بالا کشیده می‌شود. به همین دلیل به آن «بالابر سینه» نیز گفته می‌شود. در این روش درمانی از نخ‌های کوچک خاردار آپتوس استفاده می‌شود.

نخ با استفاده از سوزن‌های مخصوص به زیر پوست فرو می‌رود. نخ‌ها سپس به هم محکم و به سمت بالای استخوان قفسه سینه کشیده می‌شوند. با وجود استفاده از نخ‌های کاشته شده، روش Aptos هنوز یک لیفت غیر تهاجمی سینه محسوب می‌شود.  نتایج این روش تا ۲ سال باقی خواهد ماند. نخ‌ها نیز به مرور زمان از بین می‌روند. به همین دلیل به اندازه جراحی کاربرد ندارد.

بالا بردن سینه با روش Caci

بالا بردن سینه با روش Caci به چه صورت است؟

این روش نیز بدون جراحی تا حدی در بالا کشیدن سینه کاربرد دارد. درمان Caci برای اولین بار به عنوان نوعی درمان آسیب عضلانی ایجاد شد. این روش عضلات قفسه سینه را هدف قرار می‌دهد. در این روش با استفاده از دستگاه دستی، پالس‌های الکتریکی را روی عضلات اطراف سینه ایجاد می‌شود. در نتیجه‌ی این روش عضلات قفسه سینه قوی‌تر می‌شوند و به ایجاد یک اثر لیفتینگ و بالا کشنده برای سینه‌ها کمک می‌کنند. این روش نیز مانند سایر متدهای تقویت عضلات است. بنابراین نتیجه آن به زمان و دفعات انجام آن بستگی دارد. معمولا برای به دست آوردن نتیجه باید چند جلسه در هفته و به مدت چند هفته این روش را تکرار کرد. از طرف دیگر عضلات تا حد مشخصی تقویت می‌شوند و بعد از آن Caci دیگر کارساز نیست. بنابراین می‌توان گفت که این روش نیز به اندازه جراحی مثمر واقع نمی‌شود.


بالا کشیدن سینه با لیزر چگونه انجام می‌شود؟

لیزر درمانی نیز یک روش برای بالا کشیدن سینه بدون نیاز به جراحی محسوب می‌شود. لیزر درمانی با استفاده از پرتوهای پرتوان انرژی سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد و در عین حال تولید کلاژن را نیز افزایش خواهد داد. به همین دلیل، از لیزر درمانی معمولاً برای درمان چین و چروک‌های پیشرفته، لکه‌های پوستی و جای زخم استفاده می‌شود.


افزایش تولید کلاژن می‌تواند کشش پوست را در ناحیه قفسه سینه کمی افزایش دهد. اما در هر صورت نتیجه لیفتینگ سینه با لیزر موقتی و جزئی خواهد بود. همچنین درمان‌های مکرر با لیزر برای دیدن نتایج قابل مشاهده ضروری است. روش‌های درمانی لیزر این ریسک‌ها را نیز به دنبال دارد:


  1. ایجاد زخم در محل لیزر
  2. درد
  3. تغییر رنگ پوست
  4. تغییراتی چون سوختگی در پوست.

افرادی که افتادگی سینه آن‌ها جزئی است، احتمال دارد از این روش نتیجه بگیرند. اما افرادی که افتادگی بیشتری دارند، بهتر است از روش‌ موثری مانند جراحی بالا کشیدن سینه استفاده کنند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید از مقاله سایت healthline استفاده کنید.


بالا کشیدن سینه با روش ترماژ چگونه است؟

ترماژ نوع دیگری از روش‌های تحریک کلاژن است. این متد از امواج رادیویی برای سفت شدن فیبرهای پروتئینی موجود در پوست استفاده می‌کند. به همین دلیل از ترماژ به عنوان یکی از روش‌های بالا کشیدن سینه بدون نیاز به جراحی استفاده می‌شود. در طی فرآیند این روش، یک جراح زیبایی از دستگاهی به نام ThermaCool استفاده می‌کند که به انتقال امواج رادیویی به لایه های عمیق پوست کمک می‌کند.

پس از درمان ترماژ، احتمالاً فرد بلافاصله پوست سفت‌تری را مشاهده خواهد کرد. الیاف کلاژن سفت شده در ناحیه قفسه سینه همچنین می‌تواند خطوط طبیعی را افزایش دهند. با این حال، این روش درمانی باید تکرار شود زیرا اثرات آن موقتی است. نتیجه ترماژ نیز مانند لیزر جزئی و محدود است و برای همه کاربرد ندارد. بنابراین مزیت‌های جراحی بالا کشیدن سینه نسبت به این روش نیز بهتر است.


آیا راهکارهای طبیعی و خانگی برای بالا کشیدن سینه موثر است؟

بسیاری از افراد روش‌هایی چون استفاده از برخی غذاها یا انجام برخی از نرمش‌ها را انتخاب می‌کنند که باعث تقویت عضلات سینه می‌شود. حتی برخی از روش‌هایی که در این مقاله بیان کردیم، مانند Caci نیز روی عضلات آن تأثیرگذارند. اما نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که بافت پستان‌ها از چربی تشکیل شده است.


بنابراین روش‌هایی که برای تقویت عضلات مورد استفاده قرار می‌گیرند (مانند ورزش، تغذیه و…) مستقیما باعث کشیده شدن سینه به سمت بالا نمی‌شوند. آن‌ها با تقویت عضلات بالای سینه، شانه و سایر عضلات نزدیک به پستان‌ها باعث می‌شوند که آن‌ها خوش فرم‌تر به نظر برسند. بنابراین نمی‌توان آن‌ها را به عنوان روش‌های مستقیم برای بالا کشیدن سینه به شمار آورد.


دکتر موسی زاده

برای لیفت سینه بهترین دکتر خانم دکتر شفیعی هست من پیشش لیفت سینه انجام دادم و خیلی راضی ام اگه میخو ...

منم باهات موافقم عزیزم چون خودمم پیشون جراحی کردم میدونم که واقعا کارشون عالیه منم خیلی راضیم از جراحیم


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728
2738
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز