2777
2789
عنوان

واقعا چرا 😭

| مشاهده متن کامل بحث + 209 بازدید | 39 پست
حتماااااا تگت میکنم نتیجه رو هم بهت میگم  واقعا ممنونم ازت

قربونت برم عزیزم❤

آدم فقط پیش خدا تنها نیست........❤  خدای تو عذاب میکند ، خدای من می‌بخشد! خدای تو غضبناک است ، خدای من مهربان است ! خدای تو شعله ی آتش را زیاد میکند ، خدای من در های بهشت را باز میکند! تو با کوچکترین گناهی از درگاه خدایت رانده می‌‌شوی ، من با بزرگترین گناهم در آغوش خدایم جا می‌گیرم !تو مسلمانی، من هم مسلمانم ! خدای تو در مسجد است ، در سجاده است ، در جانماز است ، خدای من اما همین جا ست! کنارم نشسته ، نوازشم می‌کند ، با من چای مینوشد ، کتاب میخواند ، به دیگران لبخند میزند ، برایشان دست دوستی تکان می‌دهد! تو از خدایت میترسی ، من به خدایم عشق می‌ورزم!😊❤ لا اله الّا انت سبحانک انّی کنت من الظّالمین 💔 
عزیزم من حس میکنم شما دچار وسواس فکری شدی ، اگه برات مقدوره حتما با یه روانشناس صحبت کن.

دقیقا

همیشه درمورد افکار وسواس گونم از خدا کمک میگرفتم

حالا خدا شده یکی از اون افکار و نمیدونم چیکار کنم

خانوم مهندس مملکت 😎 دختر مو مشکی جذاب نی نی سایت 😅

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بعدشم امتحان الهی مال ماها نیست. بیشتر مال پیامبرا هست. خدا برای ما در طبیعت یک قانونی قرار داده بن ...

پس چرا خیلیا خوبن اما هی بدبیاری دارن

مثلا اون مادری ک بچه ناقص میاره چ گناهی کرده؟ 

خانوم مهندس مملکت 😎 دختر مو مشکی جذاب نی نی سایت 😅

واقعااره..بابا اینا چ میدونن خدا چیه خداکیه...ب نظرم یجورایی خدا مث قانون می مونه...همون طور ک عطوفت داره میتونه خیلی جدی و مصمم و بی احساس بشه حتی برا یه بچه کوچیک....ولی تو یجایی  از قرآن گفته هر قدرم بنده ها بدی کنن بازم من میل دارم ک خوب بشن باز بیان سمتم

تو هفده سالگی با پسری آشنا شدم که همه خوبی های دنیا شده بودن یه قلب که تو وجودش میتپید...چشامو که می‌بندم مجسمت میکنم...دومین ماه از گرم ترین فصل سال🌱🍓🍓از اون شب دنیام بدجور به دنیات قفلی زد و مصمم میمونم تا لحظه ی دیدارت ای دیرینه ی دلخواه❤️..به قول یکی«وقتی همه کور بودن تو کردی بهم توجه..❤️شایدم یه روز برات تعریف کردم که من پشت پنجره ی اتاقت چه گریه ها که نکردم🖤گاهی وقتا فک میکنم خدا تورو تو یه بعداز ظهر قشنگ بهاری در حالی که لبخند به لب داشته و چای با هل میخورده و به صندلیش لم داده و به آهنگ خوش چشمه گوش میداده آفریده... 🍃🌻بچه ها عشق من واسه اینکه به دستش بیارم یخورده ناز داره البته نازکشم داره ها.اون هی ناز می‌کنه مام که بی تابشیم🍃میدونین مث بهترین خیالیه ک میتونین داشته باشین...مث ذوق رها کردن یه دونه بادبادک...یا مث پریدن تو آب زلال میمونه🍓🌱من یه دختر عاشقم...دختری که هیچ وقت از ابرازش عشقش خجالت نکشیده چون پیوسته اعتقاد داشته عشق مقدسه و پنهان کردنش چیزی به جز درد و زجر نداره..ولی خب همیشه به خودش آفرین گفته واسه انتخابش❤️هر چند خیلی جاهارو مجبور شده خودش تنهایی بی پناه قدم برداره....از خودم ممنونم که هر وقت خسته شدم تنها پناهگاهم خودم بودم 🫀❤️بهم میگن بی رحمی چون داستانمو نمیدونن🌈میخواهم بدانی که تو آخرین رویای روح من بوده ای❤️🌱...بچه ها این کاربر ینی بنده...دیگه عشقی نداره...گلش پژمرده شده...ماهش رفته...ولی دلم نیومد امضام رو بردارم🖤تاپیک ها مال من نیستن به جز یکیش ❤️
دقیقا همیشه درمورد افکار وسواس گونم از خدا کمک میگرفتم حالا خدا شده یکی از اون افکار و نمیدونم چیک ...

همین که واقفی به وسواست اولین قدم رو برداشتی عزیزم. با کمک روانشناس حتما درمان میشی ، اما هیچوقت وسواست رو به حال خودش رها نکن و حتما پی گیر درمان باش.

آدم فقط پیش خدا تنها نیست........❤  خدای تو عذاب میکند ، خدای من می‌بخشد! خدای تو غضبناک است ، خدای من مهربان است ! خدای تو شعله ی آتش را زیاد میکند ، خدای من در های بهشت را باز میکند! تو با کوچکترین گناهی از درگاه خدایت رانده می‌‌شوی ، من با بزرگترین گناهم در آغوش خدایم جا می‌گیرم !تو مسلمانی، من هم مسلمانم ! خدای تو در مسجد است ، در سجاده است ، در جانماز است ، خدای من اما همین جا ست! کنارم نشسته ، نوازشم می‌کند ، با من چای مینوشد ، کتاب میخواند ، به دیگران لبخند میزند ، برایشان دست دوستی تکان می‌دهد! تو از خدایت میترسی ، من به خدایم عشق می‌ورزم!😊❤ لا اله الّا انت سبحانک انّی کنت من الظّالمین 💔 
پس چرا خیلیا خوبن اما هی بدبیاری دارن مثلا اون مادری ک بچه ناقص میاره چ گناهی کرده؟ 

اونم اثرات رفتاره خودشه. که ممکنه از روی نا آگاهی بوجود اومده. خدا گفته برای کسب علم و آگاهی تلاش کنید. ممکنه دکترا بهش گفتن نباید بچه دار بشی و از روی لجبازی رفته بچه دار شده.

ممکنه بهش گفتن بچت ناقصه باید سقط بشه ولی بخاطره تعصبات کورکورانه سقط نکرده

ممکنه اصلا سوادشو نداشته که بره دکتر که این از اثرات بیسوادیشه

ممکنه فقیر بوده نمیتونسته بره دکتر ولی کمیته امداد تحت پوشش قرار میده که استفاده نکرده

ممکنه اصلا گروه خونیشون بهم نمیخورده و بخاطره لجبازی و عشق کورکورانه ازدواج کرده

بازم همه چیز نتیجه رفتارای خودشه

اونم اثرات رفتاره خودشه. که ممکنه از روی نا آگاهی بوجود اومده. خدا گفته برای کسب علم و آگاهی تلاش کن ...

کی گفته

مثلا اوتیسم دلیلش ناشناختس

یا مثلا اگه یه تیر چراغ برق لق باشع از شانست تا ماشینتو بردی زیرش بیوفته روش چی؟ 

خانوم مهندس مملکت 😎 دختر مو مشکی جذاب نی نی سایت 😅
کی گفته مثلا اوتیسم دلیلش ناشناختس یا مثلا اگه یه تیر چراغ برق لق باشع از شانست تا ماشینتو بردی زی ...

معمولا کمبود ویتامین دی در دوران بارداری و مبتلا شدن به تبخال تناسلی در دوران بارداری احتمال اوتیسم شدن نوزاد رو بیشتر میکنه. خلاصه محقق ها دلیلشو پیدا میکنن. 

درمورده تیره چراغ برق هم قضیه برمیگرده به همون مکافات عمل حتما کاره بدی کرده که اینجوری تاوان داده. کاره بدش میدونی چیه. کاره بدش سکوت در مقابل ظلمه. وقتی پیمانکاره دزد و فاسد میاد تیره چراغ برق رو لق میذاره و نظارتی نمیکنه و ما در مقابل این ظلمش سکوت میکنیم تاوانش زیره تیره چراغ موندنه.

کی گفته ما خوبیم؟؟ اگر موشکافانه زندگیامونو نگاه کنیم اصلنم خوب نیستیم


معمولا کمبود ویتامین دی در دوران بارداری و مبتلا شدن به تبخال تناسلی در دوران بارداری احتمال اوتیسم ...

اینا هیچ رلطی به خدا نداره. خدا راه درست و غلط رو بهمون نشون داده. بازم گفته انسان اختیار داره خودش یکی از این راهها رو انتخاب کنه.

هزار بار گفته در مقابل ظلم سکوت نکنید. حقتون رو بگیرید.

ولی ما بجاش به ظالم باج میدیم و باهاش کنار میایم

معمولا کمبود ویتامین دی در دوران بارداری و مبتلا شدن به تبخال تناسلی در دوران بارداری احتمال اوتیسم ...

🤔

جالبه حرفاتون

خانوم مهندس مملکت 😎 دختر مو مشکی جذاب نی نی سایت 😅
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز