2777
2789
عنوان

واقعا چرا 😭

| مشاهده متن کامل بحث + 209 بازدید | 39 پست
امتحان الهی چی؟  این چیه این وسط آدم میترسه مثلا خوب باشی بعد یهو بی دلیل بلا نازل کنه خدا ی ...

منطقی نیست حرف شما

چون شما خوبی دلیل نمیشه همه چی طبق میل شما پیش بره

خوب بودن در شرایط بد هنره

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فایل های رشد و قدرت در سایه ی سختی های استاد شجاعی رو حتما حتما حتما گوش کن. سایت راسخون آنلاین میتو ...

مرسی حتما گوش میکنم😍

کاش حقیقت نداشته باشه قضیه ی امتحان الهی

خانوم مهندس مملکت 😎 دختر مو مشکی جذاب نی نی سایت 😅
امتحان الهی چی؟  این چیه این وسط آدم میترسه مثلا خوب باشی بعد یهو بی دلیل بلا نازل کنه خدا ی ...

ببین خدا همه ی مارو میشناسه ، نیازی هم نیست که ازمون امتحان بگیره که بهتر بشناستمون ! امتحانی هم اگر هست به خاطر اینکه ما خودمون خودمون رو بهتر بشناسیم و عیار ایمانمون دست مون بیاد و برای بهتر شدن تلاش کنیم.

بعدم خدا همیشه با سختی و مشقت و بیماری که امتحانمون نمیکنه ، یه وقتایی هم با مال و نعمت و زیبایی و آسایش و رفاه امتحانمون میکنه .

آدم فقط پیش خدا تنها نیست........❤  خدای تو عذاب میکند ، خدای من می‌بخشد! خدای تو غضبناک است ، خدای من مهربان است ! خدای تو شعله ی آتش را زیاد میکند ، خدای من در های بهشت را باز میکند! تو با کوچکترین گناهی از درگاه خدایت رانده می‌‌شوی ، من با بزرگترین گناهم در آغوش خدایم جا می‌گیرم !تو مسلمانی، من هم مسلمانم ! خدای تو در مسجد است ، در سجاده است ، در جانماز است ، خدای من اما همین جا ست! کنارم نشسته ، نوازشم می‌کند ، با من چای مینوشد ، کتاب میخواند ، به دیگران لبخند میزند ، برایشان دست دوستی تکان می‌دهد! تو از خدایت میترسی ، من به خدایم عشق می‌ورزم!😊❤ لا اله الّا انت سبحانک انّی کنت من الظّالمین 💔 
مرسی حتما گوش میکنم😍 کاش حقیقت نداشته باشه قضیه ی امتحان الهی

تو این فایل هارو گوش بده ، بهت قول میدم طرز فکرت عوض میشه😚

آدم فقط پیش خدا تنها نیست........❤  خدای تو عذاب میکند ، خدای من می‌بخشد! خدای تو غضبناک است ، خدای من مهربان است ! خدای تو شعله ی آتش را زیاد میکند ، خدای من در های بهشت را باز میکند! تو با کوچکترین گناهی از درگاه خدایت رانده می‌‌شوی ، من با بزرگترین گناهم در آغوش خدایم جا می‌گیرم !تو مسلمانی، من هم مسلمانم ! خدای تو در مسجد است ، در سجاده است ، در جانماز است ، خدای من اما همین جا ست! کنارم نشسته ، نوازشم می‌کند ، با من چای مینوشد ، کتاب میخواند ، به دیگران لبخند میزند ، برایشان دست دوستی تکان می‌دهد! تو از خدایت میترسی ، من به خدایم عشق می‌ورزم!😊❤ لا اله الّا انت سبحانک انّی کنت من الظّالمین 💔 
منطقی نیست حرف شما چون شما خوبی دلیل نمیشه همه چی طبق میل شما پیش بره خوب بودن در شرایط بد هنره

آخه یه سری مواقع هست ک یه چیزایی دیگه از دست ما آدما خارجه 

مثلا بعضی اتفاقای بد مثل تصادف یا بچه ی آدم با مشکل مادرزادی متولد بشه و... 

آدم دلش میخواد از خدای مهربونش بخواد ک هیچوقت اون اتفاقا نیوفته و بعدم ب خدا توکل کنی

اما با وجود امتحان الهی تو هیچوقت نمیتونی توکل کنی و با خیال راحت ب ادامه ی زندگیت بپردازی

چون میگی نکنه حالا خدا بخواد بلا نازل کنه

خب همین چیزا رابطه ی آدمو با خدا خراب میکنه


خانوم مهندس مملکت 😎 دختر مو مشکی جذاب نی نی سایت 😅

انسان دارای اختیاره. خدا بهش نمیگه خوب باش یا بد باش. خوده انسان انتخاب میکنه که خوب باشه یا بد.وقتی میخوای خوب باشی باید امتحان بشی که خودت بفهمی واقعا خوب هستی یا نه

خوب بودن مسئولیت میاره. باید توان و ظرفیته این مسئولیت رو داشته باشی. برای همین خدا میزان ظرفیتت رو امتحان میکنه. اگرم اتفاق بدی واست افتاده اگر واقعا خوب باشی حلش میکنی نه اینکه ناامید بشی. اگر ناامید شدی پس خوب نیستی. باید بیشتر تلاش کنی

یجایی خوندم خدا همونطور ک مهربون ترین مهربوناس شدیدترین عذاب دهنده هم هس

و رحمت خدا بر غضبش پیشی میگیره عزیزم

تو قرآن هر سوره با نام خداوند بخشنده ی مهربان آغاز شده

نه با نام خداوند شدید ترین عذاب دهنده.

آدم فقط پیش خدا تنها نیست........❤  خدای تو عذاب میکند ، خدای من می‌بخشد! خدای تو غضبناک است ، خدای من مهربان است ! خدای تو شعله ی آتش را زیاد میکند ، خدای من در های بهشت را باز میکند! تو با کوچکترین گناهی از درگاه خدایت رانده می‌‌شوی ، من با بزرگترین گناهم در آغوش خدایم جا می‌گیرم !تو مسلمانی، من هم مسلمانم ! خدای تو در مسجد است ، در سجاده است ، در جانماز است ، خدای من اما همین جا ست! کنارم نشسته ، نوازشم می‌کند ، با من چای مینوشد ، کتاب میخواند ، به دیگران لبخند میزند ، برایشان دست دوستی تکان می‌دهد! تو از خدایت میترسی ، من به خدایم عشق می‌ورزم!😊❤ لا اله الّا انت سبحانک انّی کنت من الظّالمین 💔 
تو این فایل هارو گوش بده ، بهت قول میدم طرز فکرت عوض میشه😚

حتماااااا

تگت میکنم نتیجه رو هم بهت میگم 

واقعا ممنونم ازت

خانوم مهندس مملکت 😎 دختر مو مشکی جذاب نی نی سایت 😅
و رحمت خدا بر غضبش پیشی میگیره عزیزم تو قرآن هر سوره با نام خداوند بخشنده ی مهربان آغاز شده نه با ...

منم ک چیزی نگفتم در رابطه با خرف اسی گفتم

کسی که طرز فکرش با شما متفاوت است، دشمنت نیست، فقط انسان دیگریست . 🌱💚🌈 توضیح دادن نشانه ضعفه. شما هروقت سعی میکنید چیزی رو بیشتر توضیح بدید، بیشتر ضعیفید. پس قدرت در اینه که راجع به هیچ چیز، هیچ توضیحی ندید، هیچوقت.😊 دوستان:😂😂منظور مهران مدیری این نبود ک موقع تبادل نظر برای همدیگه توضیح ندین. منظورش این بود ک اگ یه راهی رو انتخاب کردی و مطمئن بودی درسته و دیگران همش میخواستن منصرفت کنن، بهشون توضیح نده.تو راه خودتو برو، اونا نتیجه رو میبینن، و میفهمن ک تو انتخاب درستی داشتی
انسان دارای اختیاره. خدا بهش نمیگه خوب باش یا بد باش. خوده انسان انتخاب میکنه که خوب باشه یا بد.وقتی ...

یعنی این قضیه برای آدمای خیلی خیلی خوب اتفاق میوفته؟ مثل اماما و... 

خانوم مهندس مملکت 😎 دختر مو مشکی جذاب نی نی سایت 😅
آخه یه سری مواقع هست ک یه چیزایی دیگه از دست ما آدما خارجه  مثلا بعضی اتفاقای بد مثل تصادف یا ...

عزیزم من حس میکنم شما دچار وسواس فکری شدی ، اگه برات مقدوره حتما با یه روانشناس صحبت کن.

آدم فقط پیش خدا تنها نیست........❤  خدای تو عذاب میکند ، خدای من می‌بخشد! خدای تو غضبناک است ، خدای من مهربان است ! خدای تو شعله ی آتش را زیاد میکند ، خدای من در های بهشت را باز میکند! تو با کوچکترین گناهی از درگاه خدایت رانده می‌‌شوی ، من با بزرگترین گناهم در آغوش خدایم جا می‌گیرم !تو مسلمانی، من هم مسلمانم ! خدای تو در مسجد است ، در سجاده است ، در جانماز است ، خدای من اما همین جا ست! کنارم نشسته ، نوازشم می‌کند ، با من چای مینوشد ، کتاب میخواند ، به دیگران لبخند میزند ، برایشان دست دوستی تکان می‌دهد! تو از خدایت میترسی ، من به خدایم عشق می‌ورزم!😊❤ لا اله الّا انت سبحانک انّی کنت من الظّالمین 💔 
آخه یه سری مواقع هست ک یه چیزایی دیگه از دست ما آدما خارجه  مثلا بعضی اتفاقای بد مثل تصادف یا ...

حرف من دقیقا همینه

اینکه همه چی آروم من چقدر خوشبختم پس آدم خوبی هستم

چه فایده

در شرایط سخت مهمه چه جور آدمی باشی


خب درمورد این امتحان الهی بمن بگو دو خط آخر تاپیکم رو بخون

بعدشم امتحان الهی مال ماها نیست. بیشتر مال پیامبرا هست.

خدا برای ما در طبیعت یک قانونی قرار داده بنام مکافات عمل. اگر خوبی کنی اون خوبی و اثرات مثبتش بخودت بر میگرده و اگر بد باشی اثرات منفیش بازم بخودت برمیگرده

منم ک چیزی نگفتم در رابطه با خرف اسی گفتم

میدونم عزیزم کلی گفتم منظوری نداشتم😗☺️

آدم فقط پیش خدا تنها نیست........❤  خدای تو عذاب میکند ، خدای من می‌بخشد! خدای تو غضبناک است ، خدای من مهربان است ! خدای تو شعله ی آتش را زیاد میکند ، خدای من در های بهشت را باز میکند! تو با کوچکترین گناهی از درگاه خدایت رانده می‌‌شوی ، من با بزرگترین گناهم در آغوش خدایم جا می‌گیرم !تو مسلمانی، من هم مسلمانم ! خدای تو در مسجد است ، در سجاده است ، در جانماز است ، خدای من اما همین جا ست! کنارم نشسته ، نوازشم می‌کند ، با من چای مینوشد ، کتاب میخواند ، به دیگران لبخند میزند ، برایشان دست دوستی تکان می‌دهد! تو از خدایت میترسی ، من به خدایم عشق می‌ورزم!😊❤ لا اله الّا انت سبحانک انّی کنت من الظّالمین 💔 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز