آخه یه سری مواقع هست ک یه چیزایی دیگه از دست ما آدما خارجه
مثلا بعضی اتفاقای بد مثل تصادف یا بچه ی آدم با مشکل مادرزادی متولد بشه و...
آدم دلش میخواد از خدای مهربونش بخواد ک هیچوقت اون اتفاقا نیوفته و بعدم ب خدا توکل کنی
اما با وجود امتحان الهی تو هیچوقت نمیتونی توکل کنی و با خیال راحت ب ادامه ی زندگیت بپردازی
چون میگی نکنه حالا خدا بخواد بلا نازل کنه
خب همین چیزا رابطه ی آدمو با خدا خراب میکنه