mahnaz_goli مدیر استارتر عضویت: 1399/02/14 تعداد پست: 13187 عنوان تپش قلب 80 بازدید | 3 پست دوستان من ۲۲ سالمه و بعد از اینکه غذا میخورم تپش قلب میگیرم ینی ضربان قلبم میره بالا.اکو و نوار قلب هم دادم و طبیعی بوده جفتشونکسی بوده همچین مشکلی داشته باشه ؟؟ 1399/10/29 | 19:09 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
دخملیم94 عضویت: 1397/11/10 تعداد پست: 6933 شاید از معدته چون من هم این حس رو داشتم اما فهمبدم از معده بوده
mahnaz_goli مدیر استارتر عضویت: 1399/02/14 تعداد پست: 13187 شاید از معدته چون من هم این حس رو داشتم اما فهمبدم از معده بوده ینی مشکل خاصی داره معدتون؟
دخملیم94 عضویت: 1397/11/10 تعداد پست: 6933 ینی مشکل خاصی داره معدتون؟ اره رفلاکس کم.که چون ضربان میره بالا فک میکنی قلبت مشکل داره.برو دکتر گوارش