2777
2789
عنوان

شرایط زندگی

66 بازدید | 10 پست

دوستان من ۲۲ سالمه بعد الان یه مدته که اصلا جایی نرفتم ، ینی بیرون و اینا نرفتم کلا.

بعد الانکه همش توی خونه هستم ، مادرمم یه مدته مریض شده ینی ناراحتی شدید قلبی گرفته و به خاطر این موضوع همش یا داره گریه میکنه میگه حالم بده یا مثلا از حال بدی که داره همش ناراضیه.

بعد من بیشتر ساعتهای روز رو در اتاق خودم هستم و وقتی هم که یه زمانی از اتاق خودم میرم بیرون که مثلا تلویزیونی نگاه کنم یا یه کاری کنم ، میبینم مادرم همش مریض یه گوشه نشسته ، واقعا اعصابم به شدت میریزه بهم.

نه دلخوشی دارم نه هیچیییی ، مادرمم چون حالش بده یه مقدار عصبی هم شده بعد مثلا یهو سر یه مساله کوچیک با من دعواش میشه.

من واقعا نمیدونم چکار کنم دیگهه.

کسی بوده همچین شرایطی داشته باشه ؟؟


گلم مواظبش باش از مراقبت کنه بخاطر حال بدش حوصله نداره منم همسن توام ۲۲ سالمه ولی ازدواج کردم مامانم ک زنگ میزنه میگ مریضم کلی گریه میکنم براش دلم میخواد مریضیش بیاد برامن ..توروخدا هواشو داشته باش

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


جو خونه رو شادتر کنین .با مامانت صمیمی شو  . هر روز چای دو نفره بخورین  و با هم حرف بزنین و اهنگ بذارین . منو مامانم اینطورییم.مشکل و دلخوری هم باشه با هم حرف میزنیم و مطرح میکنیم   

گروهی توی ایتا هست در خصوص مشکلات چشمی مثل کلوبوم لرزش میکروفتا ......در صورت تمایل درخواست دوستی بدبد. اگر درخواست دوستی همه رو میپذیرم بدلیل همین امضامه. امیدوارم قابل درک باشه . آقایون محترم لطفا بیجهت درخواست دوستی ندید . از این به بعد اسکرین میگیرم و برای نی نی یار میفرستم

جو خونه رو شادتر کنین .با مامانت صمیمی شو  . هر روز چای دو نفره بخورین  و با هم حرف بزنین ...

اخه اصلا خوده منم از این شرایط واقعا اعصابم بهم ریخته

ینی اینکه میبینم مادرم همش مریض و ناتوانه خودمم کلافه شدم

عزیزم   درکت میکنم    مادر روح خونس    غم و ناراحتی یا خوشحال مادر مستقم رو بچه ها تاثیر میزاره    ولی اونم درک کنید هر چند بعضیاا خوددارند و ناراحتیشونو بروز نمیدن  بعضیا با غرغر و تکرار دردشون خودشونو خالی میکنن ولی به نظرم یه بار ببر دکتر اعصاب چون شاید به خاطر مشکلش افسرده هم شده باشه و اینکه بهش انگیزه بدید و خودتونم بیرون برید حداقل یه پیاده روی ساده با گوش دادن آهنگ    آدمو آروم میکنه یا حرف زدن با دوستای خوب 

عزیزی که امضامو میخونی لطفااا  برا آرامش و دلخوشیم دعا کن ❤️ممنونم 
گلم مواظبش باش از مراقبت کنه بخاطر حال بدش حوصله نداره منم همسن توام ۲۲ سالمه ولی ازدواج کردم مامانم ...

انشاالله مادر شما هم سلامتیشون رو بدست بیارن❤

اخه کلا ادم از صبح تا شب وقتی پیش یه فردی باشه که مریض حاله ، این مساله روی خوده ادمم اثر میزاره

اخه اصلا خوده منم از این شرایط واقعا اعصابم بهم ریخته ینی اینکه میبینم مادرم همش مریض و ناتوانه خود ...

پس دست بکار شو 

بهت قول میدم این چای دو نفره و ورود کردن با مادر معجزه میکنه

گروهی توی ایتا هست در خصوص مشکلات چشمی مثل کلوبوم لرزش میکروفتا ......در صورت تمایل درخواست دوستی بدبد. اگر درخواست دوستی همه رو میپذیرم بدلیل همین امضامه. امیدوارم قابل درک باشه . آقایون محترم لطفا بیجهت درخواست دوستی ندید . از این به بعد اسکرین میگیرم و برای نی نی یار میفرستم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز