دوستان من ۲۲ سالمه بعد الان یه مدته که اصلا جایی نرفتم ، ینی بیرون و اینا نرفتم کلا.
بعد الانکه همش توی خونه هستم ، مادرمم یه مدته مریض شده ینی ناراحتی شدید قلبی گرفته و به خاطر این موضوع همش یا داره گریه میکنه میگه حالم بده یا مثلا از حال بدی که داره همش ناراضیه.
بعد من بیشتر ساعتهای روز رو در اتاق خودم هستم و وقتی هم که یه زمانی از اتاق خودم میرم بیرون که مثلا تلویزیونی نگاه کنم یا یه کاری کنم ، میبینم مادرم همش مریض یه گوشه نشسته ، واقعا اعصابم به شدت میریزه بهم.
نه دلخوشی دارم نه هیچیییی ، مادرمم چون حالش بده یه مقدار عصبی هم شده بعد مثلا یهو سر یه مساله کوچیک با من دعواش میشه.
من واقعا نمیدونم چکار کنم دیگهه.
کسی بوده همچین شرایطی داشته باشه ؟؟