2777
2789
عنوان

بارداری

132 بازدید | 29 پست

سلام خانوما خوبین شبتون بخیر 

اقدامم و۶بهمن موعد پریودیمه....یه خانومی بهم گفت ۲۸دی بیبی بزن به حق حضرت زهرا مثبته....نمیدونم به دلم افتاده حاملم ولی خب نمیدونم بیبی بزنم یا نه😔😔😔😔

برای شفای بابام ازتون خواستم صلوات بفرستین 😔😔یادتونه الان باید بگم برای شادی روحش صلوات بفرستین .... ای زبونم لال میشد اینو نمیخواستم هیچوقت ...بابام رفتی و منو تو ۳۰سالگی یتیم کردی بابا ...😭😭😭😭                    خداروهزارمرتبه شکر ۲بهمن ۹۹متوجه شدم که تو دلی دارم ❤❤❤خدایا خودت مواظبش باش.دختر گلی مهرسا خانوم ۲۷شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲ظهر به دنیا اومد با وزن ۳۴۰۰🤩🥰

انشاالله به حق حضرت زهرا مثبته.ولی بذار تاخییر بیوفته بعد بزن من ده روز بعدش زدم.استرسم نداشته باش اصلا 

با خدا باش و پادشاهی کن⁦❤️⁩ لا حول ولا قوة الا بالله العلی العظیم ❤️خدایا مراقب میوه ی دلم مراقب زهرام و باباش باش... آمین❤️❤️

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سلام عزیزدلم

به حق حضرت زهرا انشاءالله که بارداری اگه ۲۸ ام زدی و منفی شد اصلا ناامید نشو چون خیلی زوده حداقل باید موعدت برسه

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
انشاالله به حق حضرت زهرا مثبته.ولی بذار تاخییر بیوفته بعد بزن من ده روز بعدش زدم.استرسم نداشته باش ا ...

یه سوال دارم حالت تهوع شدیدم قطع شده چند روزه

یکم از سینه هام از حالت سفتی در امدن

نکن مشکلی پیش امده ب نظرتون نرماله؟؟؟

وخدایی که به شدت کافی  ست🦋💋کاربر قدیمی هستم یهویی پریدم 😭🤭همون @kitty7300  هستم🤗
ان شاالله بارداری ولی ۲۸ خیییلی زوده صبر کن تا موعدت

ان شاالله حتما دعام کنید ❤❤

برای شفای بابام ازتون خواستم صلوات بفرستین 😔😔یادتونه الان باید بگم برای شادی روحش صلوات بفرستین .... ای زبونم لال میشد اینو نمیخواستم هیچوقت ...بابام رفتی و منو تو ۳۰سالگی یتیم کردی بابا ...😭😭😭😭                    خداروهزارمرتبه شکر ۲بهمن ۹۹متوجه شدم که تو دلی دارم ❤❤❤خدایا خودت مواظبش باش.دختر گلی مهرسا خانوم ۲۷شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲ظهر به دنیا اومد با وزن ۳۴۰۰🤩🥰
انشاالله به حق حضرت زهرا مثبته.ولی بذار تاخییر بیوفته بعد بزن من ده روز بعدش زدم.استرسم نداشته باش ا ...

الهی امین ....استرس ندارم ولی خب چشم انتظارم😔

برای شفای بابام ازتون خواستم صلوات بفرستین 😔😔یادتونه الان باید بگم برای شادی روحش صلوات بفرستین .... ای زبونم لال میشد اینو نمیخواستم هیچوقت ...بابام رفتی و منو تو ۳۰سالگی یتیم کردی بابا ...😭😭😭😭                    خداروهزارمرتبه شکر ۲بهمن ۹۹متوجه شدم که تو دلی دارم ❤❤❤خدایا خودت مواظبش باش.دختر گلی مهرسا خانوم ۲۷شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲ظهر به دنیا اومد با وزن ۳۴۰۰🤩🥰
سلام عزیزدلم به حق حضرت زهرا انشاءالله که بارداری اگه ۲۸ ام زدی و منفی شد اصلا ناامید نشو چون خیلی ...

فدات شم ....ممنون گلم 

چشم ❤❤

برای شفای بابام ازتون خواستم صلوات بفرستین 😔😔یادتونه الان باید بگم برای شادی روحش صلوات بفرستین .... ای زبونم لال میشد اینو نمیخواستم هیچوقت ...بابام رفتی و منو تو ۳۰سالگی یتیم کردی بابا ...😭😭😭😭                    خداروهزارمرتبه شکر ۲بهمن ۹۹متوجه شدم که تو دلی دارم ❤❤❤خدایا خودت مواظبش باش.دختر گلی مهرسا خانوم ۲۷شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲ظهر به دنیا اومد با وزن ۳۴۰۰🤩🥰
پری هات چجوره؟؟؟ جلومیندازی؟؟؟

قبلا ال دی میخوردم همینکه قطع کردم دقیفا ۳ماهه که منظمه هر ششم پریود میشم 

نه جلو نمیندازم

برای شفای بابام ازتون خواستم صلوات بفرستین 😔😔یادتونه الان باید بگم برای شادی روحش صلوات بفرستین .... ای زبونم لال میشد اینو نمیخواستم هیچوقت ...بابام رفتی و منو تو ۳۰سالگی یتیم کردی بابا ...😭😭😭😭                    خداروهزارمرتبه شکر ۲بهمن ۹۹متوجه شدم که تو دلی دارم ❤❤❤خدایا خودت مواظبش باش.دختر گلی مهرسا خانوم ۲۷شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲ظهر به دنیا اومد با وزن ۳۴۰۰🤩🥰
قبلا ال دی میخوردم همینکه قطع کردم دقیفا ۳ماهه که منظمه هر ششم پریود میشم  نه جلو نمیندازم

خب پس صبر کن تااون موقع البته یه سوال از اقدامت چند روز میگذره؟؟،

وخدایی که به شدت کافی  ست🦋💋کاربر قدیمی هستم یهویی پریدم 😭🤭همون @kitty7300  هستم🤗
خب پس صبر کن تااون موقع البته یه سوال از اقدامت چند روز میگذره؟؟،

بعد پاکیم تقریبا یه شب درمیون رابطه داشتیم 

برای شفای بابام ازتون خواستم صلوات بفرستین 😔😔یادتونه الان باید بگم برای شادی روحش صلوات بفرستین .... ای زبونم لال میشد اینو نمیخواستم هیچوقت ...بابام رفتی و منو تو ۳۰سالگی یتیم کردی بابا ...😭😭😭😭                    خداروهزارمرتبه شکر ۲بهمن ۹۹متوجه شدم که تو دلی دارم ❤❤❤خدایا خودت مواظبش باش.دختر گلی مهرسا خانوم ۲۷شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲ظهر به دنیا اومد با وزن ۳۴۰۰🤩🥰
یه سوال دارم حالت تهوع شدیدم قطع شده چند روزه یکم از سینه هام از حالت سفتی در امدن نکن مشکلی پیش ا ...

عزیزم اصلا نترس انشالله هیچی نیست. چند هفتته؟

با خدا باش و پادشاهی کن⁦❤️⁩ لا حول ولا قوة الا بالله العلی العظیم ❤️خدایا مراقب میوه ی دلم مراقب زهرام و باباش باش... آمین❤️❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز