2777
2789

ارع

وقتی فهمیدم باردارم خیلی خوش حال شدم مثل همه خانوما ، ولی این حس وقتی دو برابر شد که فهمیدم یه انسان از جنس خودم تو دلم دارم، مثل خودم لطیف، احساساتی، مثل همه دخترای این سرزمین مهربون، من خوش حالم که یه دختر تو دلم دارم، که وقتی به دنیا بیاد موهای طلایی رنگشو براش خرگوشی میبندم، وقتی اولین بار بهم بگه مامان همون جا میمیرم و زنده میشم وقتی اولین بار مقنعه سرش کنه و بره مدرسه من با ذوق نکاهش میکنم، وقتی یه دختر موفق تو جامعه باشه من به خودم افتخار میکنم، دلوین عزیزم، تو اومدی تو زندگیم که بشی همه چیزم، دختر داشتن حس متفاوتیه، و مامان یه دختر بودن متفاوت تر❤

بعیده

گیرم که در باورتان به خاک نشسته ام و ساقه های جوانم از ضربه های تبرهایتان زخم دار است با ریشه چه می کنید؟گیرم که بر سر این بام بنشسته در کمین پرنده ای پرواز را علامت ممنوع می زنید با جوجه های نشسته در آشیان چه می کنید؟گیرم که می کشید گیرم که می برید گیرم که می زنید با رویش ناگزیر جوانه ها چه می کنید؟ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه..اصلا ...حتما از اول خودش  اونجوری بوده

من هرگز از رحمت خدای مهربانم ناامید نمیشم.خداجانم اونی که الان این امضارو میخونه،به همه آرزوهاش برسون💜تا اینجا اومدی اگه دوست داشتی بهم بگو برات صلوات بفرستم

بچه دوثانیه خارج میشه میره

اون چرا افتاده شه

گیرم که در باورتان به خاک نشسته ام و ساقه های جوانم از ضربه های تبرهایتان زخم دار است با ریشه چه می کنید؟گیرم که بر سر این بام بنشسته در کمین پرنده ای پرواز را علامت ممنوع می زنید با جوجه های نشسته در آشیان چه می کنید؟گیرم که می کشید گیرم که می برید گیرم که می زنید با رویش ناگزیر جوانه ها چه می کنید؟ 
ارع

پروف خودتی؟ 

در اعماق تاریکی در انتظار نـور :) 🌱🖤 جوانیم به مو رسیده. یعنی بعد مرگت اوضاع بدتر میشه یا بهتر؟۳اسفند404،،،خسته ایم از دست نه تقاص پس میدی نه میمیری

ارع

خوشکل خانم یه چیزی میخاستم بهت بگم

دکترم گفت بتا از ۲۰۰ رد بشه شیمیایی یا پوچ نیس

ولی برا من ۱۰۰ بود..گفت پوچه😊

۱۰۰۰ عالیه

خدایا کودکم رو به خودت سپردم❤منتظرتیم عشق کوچولو❤
ارع

دنیا مبارکه واقعاااا خوشحال شدم شاید یادت نیاد اما کلی باهم صحبت کردیمو گفتم به معجزه باور کن چون منم بعد ۳ سال مامان شدم گفتی مرسی ک ارومم کردی.الان برات واقعا خوشحالم

من همیشه با حرف همه موافقم چون این تنها راهیه ک میتونم ساکتشون کنم،تا دیگه حرفشونو ادامه ندن😏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز