2789
عنوان

کیسه اب

197 بازدید | 21 پست

سلام دیشب رفتم سونوی انومالی گفت مایع دورجنین خیلی کم شده چند شب پیش یه ابی ازم خارج شدصبحش رفتم سونو گفت خوبه اندازش ۱۰ ولی دیشب ک رفتم گفت ۶ خیلی استرس گرفتم تست امینوشور دادم منفی بود حتی معاینه داخلیمم کرد دکتر گفت سرفه کن ببینم چیزی میاد هیچی نیومد سرم دادم بهم بنظرتون جبران میشه مایع ش؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چی بگم ..چند هفته ای؟استراحت کن و مایعات زیاد بخور هندونه هم بخور زیاد اگه دیابت نداری و سرماتو بزن انشالله که جبران میشه


🍷جام لبریزم، به دست رعشه دار افتاده ام 🍷

خوشحال بودم واسه تعیین جنسیتش میرم به همه خبرمیدم این اتفاق افتاد

استرس نداشته باش 

ببین استرس بدترین چیز هست

من دو روز بود جنینم حرکت نمیکرد

چی بگم بهت

ار دیروز صبح تا شب درگیر بودم تو سونوگرافی و آزمایشگاه و بیمارستان تا فهمیدم قلبش میزنه و همه چی مرتبه و فقط نی‌نی‌خانم داشته ناز میکرده

کلی دعوام کردن که چرا به خودت استرس میدی....

اصلا استرس نداشته باش

تا میتونی اب بخور حواست باشه هیچ چیز جای اب رو نمیگیره ها اب بخور من روزی20 لیوان شاید اب میخورم است ...

شماهم اینجوری بودین؟هفته چند؟چون خیلی زوداین اتفاق افتاده

هفته۱۸ ام واسه انومالی رفتم خیلی میترسم جبران نشه 

ایشاالله جبران میشه 

دوست منم اب کیسه اش کمه بهش زایمان زودرس دادن هفته سی  شش گفتن باید زایمان کنه ..

عروس عموم هم تو بارداری اب کیسه اش کم بود الان ماشاءالله دخترش سه چهار سالشه خیلی هم نازه خدا بزرگه استرس نداشته باش  توکلت ب خدا باشه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792