2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سن مهم نیست،لباس سایزتنش روبپوشه ولباس چروک نباشه،خوش بوباشه هم تنش هم دهنش،عفت کلام داشته باشه پرحرف وکم حرف نباشه،میان کلام بقیه نپره،تناسب اندامشوحفظ کنه و...

لطفالایک نکنید،ممنون

مردم عقلشون به چشمشونه

اولین چیزی که به چشم میاد ظاهره

به پوست و مو و اندام خودت برس

ناخونات مرتب و تمیز باشه

لباسات تمیزو مرتب باشه به هم بیاد

عطر ملایم

آرایش مناسب هرمکان

کفش مناسب هر مکان

خوب حرف بزن از کلمات رکیک استفاده نکن

ساپورت نپوشه خدایی خزه

مانتوهاش جلوباز اگر هستن خاص باشن و زیرشون شومیز بپوشه نه ازاین تک پوشای ساده شال خیلی مهمه مارک باشه 

کفش ها کالج یا پاشنه بلند و گاهی کتونی ظریف اگر شلوار جین باشه

شلوارای قد 90 

حتما چندتا اکسسوری ست 

موها براشینگ شده ترجیحا با چندتا لایت 


اول شخص مونث 

یه حرفه ایی داشته باشه  حتما چندتا دوست و رفیق داشته باشه . باشگاه بره . دیگه حداقل یه لیسانسی داشته باشه . خیلی باصبر ووحوصله باشه یهو عصبی نشه و دادوبیداد کنه. خنده رو باشه 

اول شخص مونث 
ارشد دارم شاغلم به ظاهرم میرسم برام مهمه

ببخشید اسی سوال بیربط 


ارشدروچجورگرفتی ؟ازاد یاسراسری؟

آی ام امام رضایی😍.       خدایا هرچی دارم تو دادی شکرت به همه چیز   ❤  همیشه بهم  حواست هست .                         👼🏻👣❤ چند سال گذشت ولی هنوز نی نی نیومده. اما من به مهربونی خدا دلگرمم ومطمن و میدونم هروقت درست ببینه خلق بچم براش کاری نداره. پس ایشالله تا اونروز منتظر و با امید میمونم. مرسی خداجون که امام رضات روبه ما دادی. منت بزرگی سرمون گذاشتی. امام رضا روصداکن تا دست محبتش روببینی ! نا امیدت نمیکنه چون مهربونه !

تمیز و مرتب ..تمیز بودن و مرتب بودن به معنای بدحجابی نیست یا لباس های خارج از شرع و عرف ..بدنتون بو نده اصلا خیلی زننده است حتی پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم نفرین کردن..به پوستتون برسین پوست صاف و روشن خیلی زیباست ..در عین داشتن حجاب زیبا باشین ..فیلم دخترم نرگس رو دیدین؟

فقط الله سبحانه و تعالی رو صدا بزنیم ،،یا الله ادرکنی ،،یا الله مددی ،،بنده های خوب خداوند هم فقط الله رو صدا میزدن 🙂
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792