2777
2789
عنوان

نمیدونم چرا

85 بازدید | 12 پست

نمیدونم چرا الان که باید حالم خیلیییییی بد باشه کلا زدم به در بیخیالی 

دوتا خبر نسبتا بد شنیدم کلا میدونم باید خیلییی ناراحت باشم ولی ریلکسم و حس خاصی ندارم

حس میکنم خدا کمکم میکنه

شما هم اینطوری میشید؟؟؟!

زیباترین هندسه زندگی اینه،پلی از امید بسازی بالاتر از دریای ناامیدی😍😍😍                                         ........لaدaن.........                                                                 ❤❤❤❤دوستتون دارم❤❤❤❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من همیشه همینطوریم

عزیزم 🌈🌈🧡

من اینطوری نبودم وقتی همیشه اینطوری میشد خودمو به در و دیوار میکوبیدم ولی الان خیلی ریلکسم🙈

زیباترین هندسه زندگی اینه،پلی از امید بسازی بالاتر از دریای ناامیدی😍😍😍                                         ........لaدaن.........                                                                 ❤❤❤❤دوستتون دارم❤❤❤❤
پوست کلفت شدی عادی شده واست

شاید😄😄😄

زیباترین هندسه زندگی اینه،پلی از امید بسازی بالاتر از دریای ناامیدی😍😍😍                                         ........لaدaن.........                                                                 ❤❤❤❤دوستتون دارم❤❤❤❤
چون میدونی کاری از دستت بر نمیاد😑

دقیقا همینه چون میدونم خودمم بکشم هیچی به هیچی ولی اخه خیلی بی حسم

زیباترین هندسه زندگی اینه،پلی از امید بسازی بالاتر از دریای ناامیدی😍😍😍                                         ........لaدaن.........                                                                 ❤❤❤❤دوستتون دارم❤❤❤❤
گاهی چون بله خدا_هست✌#  

به به بله قطعا خدا کمکم میکنه نمیذاره اون اتفاق بیوفته😍🌈

زیباترین هندسه زندگی اینه،پلی از امید بسازی بالاتر از دریای ناامیدی😍😍😍                                         ........لaدaن.........                                                                 ❤❤❤❤دوستتون دارم❤❤❤❤
خوشبحالت 😁

الان از این بی حسیم بیشتر نگران میشم تا برای اون موضوعات😄😄

زیباترین هندسه زندگی اینه،پلی از امید بسازی بالاتر از دریای ناامیدی😍😍😍                                         ........لaدaن.........                                                                 ❤❤❤❤دوستتون دارم❤❤❤❤
سلام عزیزم...این آرامش قبل از طوفان با فاصله روی اعصاب تاثیر می ذاره  سعی کن در طول روز غرق ها ...

سلام گلم

مرسییییییییی😍

اره فکر کنم باید همین کارو بکنم

زیباترین هندسه زندگی اینه،پلی از امید بسازی بالاتر از دریای ناامیدی😍😍😍                                         ........لaدaن.........                                                                 ❤❤❤❤دوستتون دارم❤❤❤❤
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز