2777
2789
عنوان

یه نفر

52 بازدید | 1 پست

یه نفر از پارسال بود که من باهاش دوست بودم و فقط درد و دل می کرد باهام ولی یه مدت تقریبا ۱ سال من از اون شبکه اجتماعی اومدم بیرون الان تازه بعد ۱ سال که رفتم هنوز منتظر من بوده به نظرتون چی بهش بگم که بره ولی ناراحت نشه اخه من دلم نمیخواد دل کسیو بشکنم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز