2777
2789
عنوان

نه مزه نه بو

77 بازدید | 7 پست

چهار روز پیش گلو درد داشتم رفتم دکتر .ازیترو و سرما خوردگی با دیفن بهم داد .کم کم گلو درده تموم شد و ترشحات گلو و بینیم حالت عفونت و خلطی پیدا کرد .دیروزم همینطور ولی با علایم تپش قلب و نفس تنگی (نمیدونم چجوریه فقط حس میکردم پنجره رو که باز میکنم میتونم کمی نفس بکشم).کم کم حس کردم قسمت سینه ام خس خس میکنه.امروزم نه بو میفهمم نه مزه😔😔

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عزیزم کروناست خودت رو قرنطینه کن

مادر کی میایی تا من هم طعم شیرین مادر شدن رو بچشم؟ جانانم چند بار است که خواب تو را دیده ام در بغل بودی چه حس شیرینی بود بودنت .دلبندم چند تار موهای مامان و باباسفید شده پس تو نمیخواهیی بیایی و بمانی برای من برادرت تا ۳۹ هفته مهمان دلم بود چقدر حس زیبایی بود بودنش برای من اما برادرت قبل آمدن به بغلم به سوی آسمان پر کشید مادر این همه درد و رنج کافی نیست ؟؟؟؟درد از دست دادن برادرت درد نیامدن تو مادر دلم برای در آغوش گرفتنت پر میکشد تا کی حسرت شنیدن خنده هایت را بکشم مادر کی تو میایی من را صدا کنی مامان و من با همه وجودم بگویم جانم عزیزتر از جان مادر

ببین عطر خفن مدام بگیر جلو دماغ ت بو کن

باید حس بویایی ت رو تحریک کنی

اگه مشکل مالی دارید هر شب سوره ی واقعه بخونید معجزه ش رو تو زندگی تون میبینید الخصوص بعد از نماز عشا
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز