2777
2789
عنوان

ادامه تحصیل

133 بازدید | 14 پست

تصمیم  گرفتم درسمو  ادامه بدم

تا الان منتظر بودم پسرم از آب و گل در بیاد ۶ سالشه

۲۵ سالمه 

رشتمم انسانی

از طرفی میگم شاید حالو حوصله درس خوندن نداشته  باشم

و سر کار برم مشغول شم از بیکاری در بیام کافیه

کدوم بهتره؟

شاید باید بیشتر از همه خودت دوست داشته باشی❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تحصیل همیشه یک فضیلته 

سخت است فهماندن نکته ای به کسی که منافعش در نفهمیدن است.......دیندار آن است که در کشاکش بلا دیندار بماند وگرنه در هنگام راحت و فراغت و صلح و سلم چه بسیارند اهل دین، آنجا که شرط دینداری جز نمازی غراب وار و روزی چند گرسنگی و تشنگی و طوافی چند برگرد خانه ای سنگی نباشد....

خوبه برو بخون .

منم تصمیم گرفته بودم دستیاری بخونم .

همسرم نذاشت .

میگه فقط پرستاری .منم روحیاتم به پرستاری نمیخوره.


بعدش الان دارم توی خونه زبان میخونم :(

نمیخواد دیگه دعا کنید :(  حاجت روا نشدم :(

درستو بخون اما کنکور هنر ثبت نام کن..از انسانی هیچی بات درنمیاد.البته اگه به هنر علاقه داری...میتونی رشته عکاسی یا گرافیک و طراحی دوختی چیزی بری....اگه هنر علاه نداری انسانی علوم تربیتی بخون که براش کارهست و اینکه میتونی توی مهد کودک و پیش دبستانی شاغل شی اینا زودتر به درآمد میرسونتت...

دوست دختر ممد تنها کسیکه به ممد میگه: محمد😐🤭
متاسفانه هنوز در جامعه ما درس رو برای شغل انتخاب میکنیم نه علاقه

چون باید شغل و درآمدی باشه تا بتونی ادامع تحصیل بدی یا شاغل شی که درآمدی واسه هزینه های حداقل های زندگی فراهم شه...بدون شغل پولی نیس..بدون پول زندگی نیست...

دوست دختر ممد تنها کسیکه به ممد میگه: محمد😐🤭
درستو بخون اما کنکور هنر ثبت نام کن..از انسانی هیچی بات درنمیاد.البته اگه به هنر علاقه داری...میتونی ...

روانشناسی  خوب نیست؟ 

شاید باید بیشتر از همه خودت دوست داشته باشی❤

روانشناسی  خوب نیست؟

روانشناسی دیرتر تورو به مقصدت میرسونه...و بهتره ک برای روانشناسی دانشگاه دولتی رو درنظر بگیر...نه پبام نور و آزاد و اینا....

دوست دختر ممد تنها کسیکه به ممد میگه: محمد😐🤭

برو درس بخون  بهتره 

آقا🙌  و  کورد هستم  👌 هیچ وقت ادعای برتری نکن؛بدان که همه از تو بهترند 💎بهترین دوست  خودت هستی نه  گرگ بیابان 🌷 بهترین زندگی  خود باید بسازی نه به امید دیگران 💕 خنجر دشمن بهتر از نیش دوست است 👹
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز