2777
2789
عنوان

سلام ب

102 بازدید | 17 پست

دوستان من ۲۵ سالمه یه پسر ۶ ساله دارم

استرسم زیاده و درونگرام به شدددت تا با فردی صمیمی  نشم نمیتونم باهاش ارتباط برقرار کنم

پسرمم مثل خودم ضعیفه، قوی نیست 

بنظرتون بزارم  پیش پدرشوهر مارشوهرم روزا؟

اخلاقشون  عالیه و پسرمم دوست دارن خونشونم همیشه شلوغه 

خودمم برم سرکار  شاید یکم از ضعیف بودن در بیام

شاید باید بیشتر از همه خودت دوست داشته باشی❤

درونگرا بودن با منزوی بودن متفاوته و نشونه ضعیف بودن نیست

جاویدان ایران 🌅🦁 نور کافی برای کسانی که میخواهند ببینند وجود دارد، همانطور که تاریکی کافی نیز برای کسانی که نمیخواهند ببینند.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره بزار پیش اونا برو سرکار


بزرگترین اشتباه این است که در زندگی بر علیه خودتان باشید، بسیار قدرت بخش است اگر بگویید من خودم  را دوست دارم و احساس خوبی نسبت به خود دارم.
سلام آلوچه..قوی شدن هم نیاز به روح قوی داری هم جسم.سرکار رفتن ازت انرژی میگیره چطور میخوای قوی بشی؟

خب نظر شما چیه؟

شاید باید بیشتر از همه خودت دوست داشته باشی❤

عزیزم اینطور نیست بهش ناامیدی نده  


آخه درون گرایی یه مشکل روحی هست.معمولا افراد درون گرا نیاز به فعالیت های اجتماعی دارن.اما‌ تو جامعه ما برای یه خانم ۲۵ ساله چه کاری تعریف شده که بهش اعتماد به نفس بده؟اول باید همسرش همراهش باشه و وادارش کنه کارهای کوچکی مثل بانک رفتن...خرید رفتن رو  به تنهایی انجام بده تا حس کنه برای خونه  و زندگی مهمه ...بعد‌بره سراغ کارهای بزرگتر

-مرد هستم-در مطالب خصوصی مربوط به خانوم ها ، شرکت نمیکنم.
آخه درون گرایی یه مشکل روحی هست.معمولا افراد درون گرا نیاز به فعالیت های اجتماعی دارن.اما‌ تو جامعه ...

خرید و بانک رو خودم به شخصه انجام میدم اکثرا،،

یکسالم هست هر روز باشگاهم و با آدمای مختلف  در ار تباطم

اما  دوست دارم بازم قوی تر بشم مستقل بشم هر چیز جدیدی رو تجربه  کنم و ‌‌.. الان اکثر  دوستام و آشنایان  میبینم یه شغل و حرفه جدید یاد گرفتن و این باعث میشه حس بی ارزش  بودن بگیرم 

شاید باید بیشتر از همه خودت دوست داشته باشی❤

کار مد نظرت چیه؟

والا شغل مورد علاقم و مد نظرم نیست ولی فعلا همینو پیدا کردم

 به پیشنهاد یکی از دوستام قراره تو شرکت قطعات کامپیوتری یه هفته  برای امتحان برم 

شاید باید بیشتر از همه خودت دوست داشته باشی❤

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز