2777
2789
عنوان

عصبی شدن

63 بازدید | 9 پست

دوستان شده مثلا یوقتایی بی دلیل احساس عصبی شدن بهتون دست داده باشه ؟؟

مثلا یه روزی که هیچ اتفاق ناراحت کننده ای براتون نیوفتاده ولی بی دلیل عصبانی باشین همش ؟؟

اوهــــــوم☹️

یکی‌ جدی ‌بودنش ‌به دل آدم میشینه، یکی خوش اخلاق بودنش.. یکی سرسنگینش به دل میشینه، یکی شیطونش! یکی کم حرفش دوست داشتنیه.. یکی پرحرفش! اگه ادای کسی رو دربیاریم جذاب نمیشیم مسخره میشیم، شبیه خودت باش مگه خودت چشهシ راستـی..همیشه لبخند بزن، لبخندت یا باعث شادی آدما میشه یا آزارشون، میخوام بگم در هر دو صورت تو برنده ایシ

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میخاستم پریود بشم🤣😂

کسی که طرز فکرش با شما متفاوت است، دشمنت نیست، فقط انسان دیگریست . 🌱💚🌈 توضیح دادن نشانه ضعفه. شما هروقت سعی میکنید چیزی رو بیشتر توضیح بدید، بیشتر ضعیفید. پس قدرت در اینه که راجع به هیچ چیز، هیچ توضیحی ندید، هیچوقت.😊 دوستان:😂😂منظور مهران مدیری این نبود ک موقع تبادل نظر برای همدیگه توضیح ندین. منظورش این بود ک اگ یه راهی رو انتخاب کردی و مطمئن بودی درسته و دیگران همش میخواستن منصرفت کنن، بهشون توضیح نده.تو راه خودتو برو، اونا نتیجه رو میبینن، و میفهمن ک تو انتخاب درستی داشتی

اره بابا تادلت بخواد .باید باخودم خلوت کنم به خودم بگم الان چیشده که عصبی هستی؟بعد یکم فکرکنم بگم هیچی .بعدمیگم پس عصبی نباش برای سلامتی بده .

معمولاهم تودسشویی به خودم میگم میرم بیرون خوش روعم😂

آی ام امام رضایی😍.       خدایا هرچی دارم تو دادی شکرت به همه چیز   ❤  همیشه بهم  حواست هست .                         👼🏻👣❤ چند سال گذشت ولی هنوز نی نی نیومده. اما من به مهربونی خدا دلگرمم ومطمن و میدونم هروقت درست ببینه خلق بچم براش کاری نداره. پس ایشالله تا اونروز منتظر و با امید میمونم. مرسی خداجون که امام رضات روبه ما دادی. منت بزرگی سرمون گذاشتی. امام رضا روصداکن تا دست محبتش روببینی ! نا امیدت نمیکنه چون مهربونه !
👍👍👍😂😂😂

باورکن جوابه امتحان کن🤣🤣🤣🤣🤣

آی ام امام رضایی😍.       خدایا هرچی دارم تو دادی شکرت به همه چیز   ❤  همیشه بهم  حواست هست .                         👼🏻👣❤ چند سال گذشت ولی هنوز نی نی نیومده. اما من به مهربونی خدا دلگرمم ومطمن و میدونم هروقت درست ببینه خلق بچم براش کاری نداره. پس ایشالله تا اونروز منتظر و با امید میمونم. مرسی خداجون که امام رضات روبه ما دادی. منت بزرگی سرمون گذاشتی. امام رضا روصداکن تا دست محبتش روببینی ! نا امیدت نمیکنه چون مهربونه !
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز