2789
ویار ک اصصصلا تهوع ندارم فقط تو ماشین حالم یکم بد میشه اشتهام کمه


خوش به حالت که ویار نداری من تا ۱۲ هفته فقط نون و پنیر و میوه خوردم

مادر کی میایی تا من هم طعم شیرین مادر شدن رو بچشم؟ جانانم چند بار است که خواب تو را دیده ام در بغل بودی چه حس شیرینی بود بودنت .دلبندم چند تار موهای مامان و باباسفید شده پس تو نمیخواهیی بیایی و بمانی برای من برادرت تا ۳۹ هفته مهمان دلم بود چقدر حس زیبایی بود بودنش برای من اما برادرت قبل آمدن به بغلم به سوی آسمان پر کشید مادر این همه درد و رنج کافی نیست ؟؟؟؟درد از دست دادن برادرت درد نیامدن تو مادر دلم برای در آغوش گرفتنت پر میکشد تا کی حسرت شنیدن خنده هایت را بکشم مادر کی تو میایی من را صدا کنی مامان و من با همه وجودم بگویم جانم عزیزتر از جان مادر

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


شما چند هفته رفتین

۱۲هفته و ۱روزم بود.تک تک اعضای بدنشو نشونم داد اما جنسیتشو نشد بفهمیم ک نشد

توروخدا منو لایک نکنید،ممنون،رَبِّ   لا   تَذَرْنی   فَرْداً    وَ    أَنْت   خَیْرُ الْوارِثین
خوش به حالت که ویار نداری من تا ۱۲ هفته فقط نون و پنیر و میوه خوردم

اره از بوی غذا ها بدم نمیاد کلا از هیچی بدم نمیاد ولی اشتهای صبحانه ندارم

روانشناسی 💟خدایا شکرت بابت فندق توی دلم❤ ..التماس دعا...
خب فصل بارداری پسرتون چی بود من برا داغ کردن پاهام پیش بخاریم

آخه فصل ربطی نداره.

الان زندایی و دخترخالمم باردارن توی این زمستونی بچشونم پسره، فقط مال من مشخص نیس چیه

توروخدا منو لایک نکنید،ممنون،رَبِّ   لا   تَذَرْنی   فَرْداً    وَ    أَنْت   خَیْرُ الْوارِثین
آخه فصل ربطی نداره. الان زندایی و دخترخالمم باردارن توی این زمستونی بچشونم پسره، فقط مال من مشخص نی ...

نه منظورم اینه شاید اونموقع که گرمشون بوده ربطش به فصلش بوده که گرمایی شدن شاید همون پسرشون رو اگر تو زمستون میوردن جاشون مثل الان من پیش بخاری بود

روانشناسی 💟خدایا شکرت بابت فندق توی دلم❤ ..التماس دعا...
آخه فصل ربطی نداره. الان زندایی و دخترخالمم باردارن توی این زمستونی بچشونم پسره، فقط مال من مشخص نی ...

ادم خیلی کنجکاوه میدونی اگه تقریب هم بگن خوبه ولی تا امل مطمئن نشن نمیگن

تو قشنگ باشی قشنگ بودن قشنگه
نه منظورم اینه شاید اونموقع که گرمشون بوده ربطش به فصلش بوده که گرمایی شدن شاید همون پسرشون رو اگر ت ...

احتمالش هست ب این فکر نکرده بودم

تو قشنگ باشی قشنگ بودن قشنگه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز