زندگی همینه که هست باید و نباید ها و شاید و نشاید ها هیچ تاثیری روی خوشبختی ندارن ما محکوم به این زندگی هستیم گاهی گله و شکایت دلمون رو اروم میکنه اما اونم تاثیر مثبتی نداره😔
قطره رو هر طرف سر میریزید راست چپ کف سر و بالای گردن هرطرف چهار قطره سه ساعت بعدش که شونه کردم دیدم شپش ها خشک شدن تا بیست و چهار ساعت نباید حموم بری همون یبار و استفاده کردم رشک هم پوک میشه باید با دستت بگشی
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
زندگی همینه که هست باید و نباید ها و شاید و نشاید ها هیچ تاثیری روی خوشبختی ندارن ما محکوم به این زندگی هستیم گاهی گله و شکایت دلمون رو اروم میکنه اما اونم تاثیر مثبتی نداره😔
زندگی همینه که هست باید و نباید ها و شاید و نشاید ها هیچ تاثیری روی خوشبختی ندارن ما محکوم به این زندگی هستیم گاهی گله و شکایت دلمون رو اروم میکنه اما اونم تاثیر مثبتی نداره😔
برای راحت شدن از شپش و رشک من ی پیج خیلی خوب سراغ دارم که کارشون عالیه و تو ی جلسه و کاملا تضمینی موهاتون رو پاکسازی میکنن من ادرس اینستاشونو دارم میدم اگه کسی خواست بره سر بزنه