2777
2789
عنوان

امشب داغونم

398 بازدید | 29 پست

سلام دوستان.خیلی حالم بده نمیدونم چجوری براتون تعریف کنم فقط بس گریه کردم وداغونم ب سرم زد بیام اینجا دردودل کنم.من مشکل پوستی دارم یعنی یه جاهایی ازبدنم لک داره چندساله دارم این مشکلو!همیشه زجرکشیدم که چرابه همسرم نگفتم و باهاش ازدواج کردم بعدش موافقت کرد پدرم باهاش حرف زد و به روم نیاورد دیگه که مشکلی هست ولی من سنم کم بود خام بودم گفتم مشکلی نیس الان که پنج ساله گذشته باکلی تجربه میگم کاش همونجا که عقد بودیم میگفتم فقط طلاق.من دیونه به عاقبت کار فکرنمیکردم دلبسته بودم به شوهرم اونم دیگه به روم نیاورد تا امشب که هی ازم ایراد میگرفت میگف پوستتو چرا اینجوری کردی اینجای پوستت چرااینجوریه منم واقعا روم فشار بود گفتم ولم کن اخه امشب همش ایراد گرفتی اونم نارحت شد دیگه بامن حرف نزد گفتم عزیزم دیگه خستم بخدا ازخودم.. تو بامن روراست باش بگو قشنگ حرف دلتو گفت خوشم نمیادازت خب هرجات نگامیکنم یه عیبی داری یه چند روزی نباش باز خوب میشم ولم کن حوصلتو ندارم منم گفتم فقط ازم جدامیشی توکه تحمل دیدن منو نداری جداشو ولی میگه نه دوست دارم باهات زندگی میکنم همه چی برات مهیامیکنم ولی فقط باهات زندگی میکنم !!میگم من دوست داشتن واقعی میخام ولی انگار امشب بهم رسوند اگه هرکاری بخام میکنم ولی تو فقط تو زندگیمی.من گفتم نه بایدازم جداشی..حالا اومدم تو اتاق اصلا نیومد پیشم دیگه مطمئنم نمیخاد منم به جدایی راضیم به اینکه وقتی مشکلی دارم تنها زندگی کنم نکه یه نفرو برنجونم ولی تو کتش نمیره .این مرد دیونم کرده ازیه طرف دوسم داره از ی طرف اینجوری رفتار میکنه.من میگم تو ب من فقط عادت کردی ازم دل بکن برد زندگی دیگه داشتع باش نمیفهمه!بخدا نیتم پاکه دارم اینطوری حرف میزنم من نمیخام تااخرعمر باحسرت زندگی کنه روحیم داغونه اعتمادبنفسم صفرشده..خانما دوستان میشه بهم بگین چیکار کنم ؟میترسم سمت خیانت بره اینطوری نمیخام حاضرم جداشم ولی این زجرو نکشم 😭😢امشب واقعا ته دلم خالی شد حس تنهایی و افسردگی شدید دارم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بچه نداری؟ 

منظورش اینکه مث خواهر و برادر باشید و فقط زیر یک سقف زندگی کنید بدون رابطه؟ 

مشکلت پوستت مگه چطوریه

سالی می گذرد و سالِ دیگری از راه می رسد و همه چیز در تو زشت تر و پلیدتر می شود "وطنم"...محمود درویش
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز