2777
2789
عنوان

ادم پست

104 بازدید | 15 پست

خیلی از پرستارا یه جوری با بیمارا برخورد میکنن انگار عاطفه ندارن

مدام اه و نفرین میکنن

فقط دلشون میخوا بیمار مرخص بشه

واقعا چرا اینجورین..وجدان ندارن اینجور آدما 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه ندارن خیلی با اینجور آدما بر خورد کردم😬

مثل دریا باش آشغالارو‌پس بزن🌊.                                           آهاااااای نی نی یار منو از ترکیدن نترسووووون😈😈😈😈😈منواز دوباره ترکیدن بترسووون🤕🤕🤕🤕.  ولی نی‌نی یار جان تورو خدا دیگه نترکون از بس التماس داداشمو کردم خسته شدم🤕🤕🤕.                                                                                                 حرف هایی که میزنین نشونه ی شخصیت شماس و من جواب بی ادبا و بی شخصیتارو  نمیدم یا شایدم بگم باشه تو راست میگی😊.                                                                                   توی صفحه سوم این تاپیک طریقه گذاشتن عکس لینکی با اسکرین هست اگه به دردتون خورد واسه منم یه صلوات بفرستین

تو هر صنفی  هم آدم خوب و دلسوز  داریم  و هم آدم بی توجه

اما انصافا  پرستارها  هم  خسته و کلافه شدن  . خیلی تو این یک سال تحت فشارن

ماه هاست دنیا دارد ضدعفونی می شود                                                       گویی مهمان ویژه ای  در راه است ....
قبول دارم..ولی اگه عزیز خودمون بود ..باهاش این رفتارو میکزدیم؟؟

هر پرستار با هفت تا مریض تو هر شیفت مسول شه مریض هام همه پر توقع من رادیولوژی ام میبینم چقدر همراه ها اذیت میکنن... من بیکارم البته... ولی بی نهایت پز توقع بودند بعضی مریض ها 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز