2789
عنوان

لنز

26 بازدید | 4 پست

دوستان لنزطبی بدون رنگ قشنگ تره یارنگی؟اگررنگی چه رنگی قشنکه پوستم گندمی روبه سفیده 

لطفاااانظربدین میخوام برم بگیرم

دختری در من ساز امیدواری میزند😌🍃🌸خدایاحال دل هممون توی هرلحظه خوب باشه 

طوسی

یه رنگی بگیر که تابلو نباشه

من یه بار آبی گرفتم انگار چشمام اب مروارید گرفته بود 😕😕😕

مخصوصاً بدون آرایش خیلی مسخرست

رویای مرگ شاید بهانه ایست برای تحملِ کابوسی به نامِ زندگی..........                                                               اگه توی یه کشوری،درآمدِ یه ناخن کار بیشتر از یه معلمه،به این معنی نیست که پول تو درس خوندن نیست،،،،به این معنی هست که مردم از ظاهر زشتشون بیشتر خجالت میکشن تا  مغزِ خالیشون........                                                     ماها که بابامون پولدار نبوده یه چیزی رو خوب یاد گرفتیم     اینکه خیلی راحت قید چیزایی که دوس داریمو میزنیم           پس یه لطفی در حقمون بکن،اگه دوسمون داری  زیاد ناز نکن🖤..........‌                                                                                                  🌨️⁩ اسفندیِ جذاب⁦🌨️⁩

سبز،توسی

انقدر بدی دیدم که مهربونی زیاد عصبیم میکنه...🖤:)بچه که بودم توت فرنگی رو خیلی دوست داشتم واسه همین یه شب توت فرنگیامو با خودم بردم تو تخت که پیش خودم بخوابن ولی صبح بیدار شدم و دیدم توت فرنگی هام له شدن.اون موقع بود که فهمیدم اونی که دوسش دارم رو نباید ببرم تو تختم چون خراب میشه...یه آبرنگ خوشگل خریده بودم یه روز بردمش مدرسه که به دوستام نشونش بدم ولی وقتی برگشتم خونه دیدم آبرنگم تو کیفم نیست و هیچ وقت نفهمیدم کی برش داشته.اون موقع بود که فهمیدم اونی که دوسش دارم رو نباید به کسی نشونش بدم چون ممکنه ازم بدزدنش بدون اینکه بفهمم کی این کارو کرده....یه کاسه خوشگل داشتم اونم افتاد شکست...چند وقت پیش یه کاسه پر توت فرنگی بهم دادن که روش آبرنگ بچگیم بود ولی نگرفتمش ! نخواستم مال من شه که نگران از دست دادنش شم.من انصراف دادم همیشه از دوست داشتن چون هیچ وقت نفهمیدم اونی که دوسش دارم رو چجوری باید نگه دارم...🖤🙂

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


طوسی یه رنگی بگیر که تابلو نباشه من یه بار آبی گرفتم انگار چشمام اب مروارید گرفته بود 😕😕😕 مخصو ...

ارههه ازطرفی دوست دارم طبیعی باشه ازطرفی ام میخوام تنوع بدم

دختری در من ساز امیدواری میزند😌🍃🌸خدایاحال دل هممون توی هرلحظه خوب باشه 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز