چشم عزیز دلم... لطفا اسمشونو بگید...
من خودم بیمارم... سرطان نیست اما مریضی برای ما کوچیک و بزرگ داره سخت و اسون داره علاج داره و ناعلاجه... این دسته بندی برای ماست که توان مون و علمون محدوده. اما خدایی پشت و پناه ماست که میدونی چقدر بی کسیم. میدونی اگه شفا نده سرماخوردگی هم ما رو میکشه. از خدا براتون صبر و شفا میخوام...
دلم حسابی تنگه از این همه رنج ادمها..