2777
2789
عنوان

لکه بینی

93 بازدید | 8 پست

سلام دوستان من نزدیک 8ماهه دوفاستون مصرف میکنم وپریودم منظمه یعنی همیشه 3 روز بعد قطع قرص پریود میشدم واین ماه لتروزول هم برای بار اول استفاده کردم الان 7 روز از قطع قرصام میگذره و دیروز ی لکه صورتی و قهوه ای دیدم و امروزم ی یکم لکه قهوه‌ای دیگ هیچی بی بی چک هم روز 5 تاخیر استفاده کردم منفی بود الان نمیدونم باردارم ویا از عوارض لتروزول کسی تجربه ای داشته بهم بگه لطفا🙏

تعداد رای : 2
نظرسنجی
اره حامله ای
1
50%
نه از عوارض قرصاص
0
0%
برو پیش دکترت
1
50%
لتروزول همون لکه بینی میاره
0
0%

سه روز بعد لک بینی بیبیچک بزن عزیز

به بچه م فکرمیکنم،به حس بارداری ، حس شیر دادن به یه تیکه از وجودخودت و عشقت ، حس نفس کشیدن های ریز ریزش تو بغلم خیلی اوقات تو درونم حمل میکنم . با خودم میگم خدایا میشه من بچه خودم رو ببینم!  🌷   دوستان گلم این امضای من بود سالها ...بعد معجزه خدا رو دیدم دلتون خواست سر بزنید به تاپیک خاطره زایمانم ...امیدوارم خدا به هر کس دلش میخواد به حکمت و مصلحت خودش ببخشه...🥰 برای شفا و سلامتی پسرم دعا کنید لطفا سپاس❤️https://www.ninisite.com/discussion/topic/7503866/%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D9%87-%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86?page=1

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


یعنی احتمال بارداری هست؟ اصلا نمیدونم چیکار کنم خیلی فکرم درگیره

فکر و خیال نکن ...خدا بزرگه 

هر چی به صلاحت باشه میشه 

به بچه م فکرمیکنم،به حس بارداری ، حس شیر دادن به یه تیکه از وجودخودت و عشقت ، حس نفس کشیدن های ریز ریزش تو بغلم خیلی اوقات تو درونم حمل میکنم . با خودم میگم خدایا میشه من بچه خودم رو ببینم!  🌷   دوستان گلم این امضای من بود سالها ...بعد معجزه خدا رو دیدم دلتون خواست سر بزنید به تاپیک خاطره زایمانم ...امیدوارم خدا به هر کس دلش میخواد به حکمت و مصلحت خودش ببخشه...🥰 برای شفا و سلامتی پسرم دعا کنید لطفا سپاس❤️https://www.ninisite.com/discussion/topic/7503866/%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D9%87-%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86?page=1

فکر و خیال نکن ...خدا بزرگه  هر چی به صلاحت باشه میشه

مرسی عزیزم توکل به خدا ولی این حس سردرگمی خیلی بده خیلی امید ب بارداری داشتم روز 5 تاخیر بی بی  زدم منفی بود کل امیدمو از دست دادم 

مرسی عزیزم توکل به خدا ولی این حس سردرگمی خیلی بده خیلی امید ب بارداری داشتم روز 5 تاخیر بی بی  ...

نه ناامید نباش بسپر به خدا ...

بگو هر زمان که خدا خودت صلاح میدونی ...

به بچه م فکرمیکنم،به حس بارداری ، حس شیر دادن به یه تیکه از وجودخودت و عشقت ، حس نفس کشیدن های ریز ریزش تو بغلم خیلی اوقات تو درونم حمل میکنم . با خودم میگم خدایا میشه من بچه خودم رو ببینم!  🌷   دوستان گلم این امضای من بود سالها ...بعد معجزه خدا رو دیدم دلتون خواست سر بزنید به تاپیک خاطره زایمانم ...امیدوارم خدا به هر کس دلش میخواد به حکمت و مصلحت خودش ببخشه...🥰 برای شفا و سلامتی پسرم دعا کنید لطفا سپاس❤️https://www.ninisite.com/discussion/topic/7503866/%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D9%87-%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86?page=1

نه ناامید نباش بسپر به خدا ... بگو هر زمان که خدا خودت صلاح میدونی ...

انشاالله 😊ممنون حس خوبی بهم دادی در این مواقع آدم میخاد از یکی هی سوال بپرسه منم کسیو نداشتم تو نی نی سایت عضو شدم🙃

انشاالله 😊ممنون حس خوبی بهم دادی در این مواقع آدم میخاد از یکی هی سوال بپرسه منم کسیو نداشتم تو نی ...

خوب کردی عزیز ...😍🤗

اینجا دوستای خوبی پیدا میکنی 

به بچه م فکرمیکنم،به حس بارداری ، حس شیر دادن به یه تیکه از وجودخودت و عشقت ، حس نفس کشیدن های ریز ریزش تو بغلم خیلی اوقات تو درونم حمل میکنم . با خودم میگم خدایا میشه من بچه خودم رو ببینم!  🌷   دوستان گلم این امضای من بود سالها ...بعد معجزه خدا رو دیدم دلتون خواست سر بزنید به تاپیک خاطره زایمانم ...امیدوارم خدا به هر کس دلش میخواد به حکمت و مصلحت خودش ببخشه...🥰 برای شفا و سلامتی پسرم دعا کنید لطفا سپاس❤️https://www.ninisite.com/discussion/topic/7503866/%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D9%87-%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86?page=1

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز