2777
2789
عنوان

گوشی

55 بازدید | 7 پست

بچه ها من ۲ تا گوشی پلمپ خریده بودم الان گوشی خیلی اومده پایین به نظرتون میره بالا😭😨

میشه یه صلوات مهمونم کنین خیلی زندگی پر مشکلی دارم 😔🐾همه دوست نی نی سایتی دارن همه جا ام دیگه رو تگ میکنن چرا من پس ندارم   
یعنی چی پلمپ؟؟ منظورت گوشی نو هست؟؟؟؟ خوب نره مگه چیه؟ خریدی ک استفاده کنی دیگه

برا استفاده نبود نو اره دست نزده خریده بودم پس اندازم بود

میشه یه صلوات مهمونم کنین خیلی زندگی پر مشکلی دارم 😔🐾همه دوست نی نی سایتی دارن همه جا ام دیگه رو تگ میکنن چرا من پس ندارم   

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


برا استفاده نبود نو اره دست نزده خریده بودم پس اندازم بود

اخه ادم نمیخواد استفاده کنه نباید گوشی بخره ککککککککککککککک

میدادی طلایی چیزی میگرفتی ک پس انداز باشه

از چیزایی که داری لذت ببر اون وقت میبینی که حالت چقدر خوب میشه...
اخه ادم نمیخواد استفاده کنه نباید گوشی بخره ککککککککککککککک میدادی طلایی چیزی میگرفتی ک پس انداز با ...

طلا هام دارم آخه اینم گفتم متفاوت باشه 🥺😭

میشه یه صلوات مهمونم کنین خیلی زندگی پر مشکلی دارم 😔🐾همه دوست نی نی سایتی دارن همه جا ام دیگه رو تگ میکنن چرا من پس ندارم   
طلا هام دارم آخه اینم گفتم متفاوت باشه 🥺😭


  اخه تو پس انداز کردنم باید متفاوت باشی؟؟؟

گوشی ب درد پس انداز نمیخوره حتی اگر قیمت همه چی گرون هم بشه باز اینجور چیزا مدل جدیدش میاد و قبلی یهو افت قیمت پیدا میکنه

برای پس انداز طلای دست دوم- بورس- خرید ملک خوبه

از چیزایی که داری لذت ببر اون وقت میبینی که حالت چقدر خوب میشه...
 اخه تو پس انداز کردنم باید متفاوت باشی؟؟؟ گوشی ب درد پس انداز نمیخوره حتی اگر قیمت همه چی گ ...

بورس نگووووو دلم داغونه 😂😭اون جا هم دارم که این جوری شده💩پولم

میشه یه صلوات مهمونم کنین خیلی زندگی پر مشکلی دارم 😔🐾همه دوست نی نی سایتی دارن همه جا ام دیگه رو تگ میکنن چرا من پس ندارم   
بورس نگووووو دلم داغونه 😂😭اون جا هم دارم که این جوری شده💩پولم


تو بورس عجله نکن تو ضرر نفروش...صب داشته باش درست میشه...انثال نشه سال دیگه میشه...سهام رو همیشه بلند مدتی بخر...

از چیزایی که داری لذت ببر اون وقت میبینی که حالت چقدر خوب میشه...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز