2777
2789
عنوان

حالم خیلی بده 😔

121 بازدید | 15 پست

بچه ها بیاین حالم خیلی بده 😔 با پسر خالم دعوام شد خلاصه حسابی با هم دعوا کردیم حالم خیلی بده خودشو چی فرض کرده شاخ میشه برا من😔 ب خانوادم بگم بنظرنون؟ ب اونام بگم کلی تحقیرم میکنن ب خدا دخترا بدبختن هیچ پشتیبانی ندارن

چرا دعوا کنی عزیزم تعریف کن چیشده

آدمی که تنها قوی شدن رو یاد بگیره مثل آدمیه که بتونه تنها توی جنگل زندگی کنه و این آدم حالا دیگه شکست ناپذیر میشه....البته که تعریف شکست ناپذیر کسی نیست که شکست نمیخوره، بلکه کسیه که بلند شدن دوباره  بعد از شکست ها رو یاد گرفته....و حالا میشه گفت کسی که از اعماق چاه مشکلات به تنهایی خارج‌ میشه،  قدرت روبرو شدن با انواع طوفان های زندگی رو داره...پس اگه در اون موقعیتی نترس و ادامه بده....چون چیزی که آخرش برات میمونه ، یه آدم مستقل و قوی که به خودش تکیه و افتخار میکنه🥰 لطفا درخواست دوستی ندین قبول نمیکنم، بغیر از دوستای خودم که میشناسمشون💛

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چیشد دعواتون شد؟ چندسالتونه

من ۱۷سالم هیچی تو گروه بودیم میگم ریپ نزن رو پیامام هی ریپ میزنه جوابمو میده گفت لف بدی خوشحالم میکنی خلاصه دعوامون شد ابروم تو فامیل رف

تو دعوا که تا فیزیکی تشه برگ برنده همیشه دست دختراس.پسرا زیاد خوب نیستن تو حرف زدن.قشنگ میشستیش خوب& ...

خیلی بهش ریدم ولی اونم دست کمی نذاشت تا تونس بهم حرف زد ولی الان خیلی بده حالم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز